nicki82 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg har søkt masse på nettet og har ikke funnet noe som var direkte rettet mot det jg føler akkurat nå. Jeg har, som sagt, tidligere spontanabort blødning som første blødningsdag. Igår så har jeg lagt merke til at kvalmen har gitt seg litt (den har ikke vært plagsom, men tilstedeværende). Dessuten har samboeren min sagt at puppene har blitt litt mindre. På kvelden har jg dog kjent litt mensmurringer, så ikke alle symptomene var vekke. Idag så har jeg lagt merke til at jg kjenner en slags kul i magen. Akkurat som om jg er hard nederst i magen. Føler at jg er engstelig om tiden frem mot UL er aaaaltfor lang..noen som kan komme med trøstende ord/erfaringer??
Nikki 75 Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Kvalme og ømme pupper gir seg for de aller fleste etter en stund. Det varierer litt når det skjer, men med meg ble det bedre litt etter litt før det ga det seg i uke 14 eller 15. Kulen på magen din er etter all sannsynlighet livmoren din, den flytter seg oppover etterhvert som svangerskapet utvikler seg, så det er et bra tegn også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå