Gå til innhold

Hva kjøper dere til adbentskalender til 3 åringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er kjempevanskelig jeg, men har i år kjøpt noen haier til badet (han er veldig opptatt av hai og hval) i plastikk, barnekjevle og forkle som han skal få den dagen vi skal bake pepperkaker, reflekser (klistremerke og sånn til hånden), sprettball, sånn kule med snø i, badestæsj (på apoteket) og noen få sjokoladenisser. Har ikke kjøpt til hele mnd. ennå, så tar gjerne imot tips jeg også:)

Skrevet

Dattera vår får Kitty servise i en god del av pakkene, selvf mest egnet for jente da:) Ellers figurer fra Little people stall som hun fikk i kalenderen i fjor(men som har ligget på loftet siden forrige jul og som hun sikkert har glemt),en pepperkakeform som vi har fra før den dagen vi skal bake pepperkaker, nisselue som hun også brukte ifjor den dagen vi skal på nissetur i skogen,glitter til håret på luciadagen,en perleform,kule med snø i, forkle en annen bakedag, bademalingssåpe fra apoteket, vindusklistremerker med nisser på som jeg fant billig på panduro og som kunne deles på flere dager, litt sjokolade på lørdagene. Ellers har vi laget kalendre til noen fadderbarn istedenfor julegave der har det vært kjempeslager med en litt stor pakke duplo delt opp i 24 gaver, og den ene får i år verktøykasse som hadde 24 deler.Andre tips er bokstaver som dattera vår iallefall synes er kjempekjekt for tida, puslespill som kan deles på flere dager, Klistremerker, klemmer til jenter, tannbørste,rød nese (rødnesedagen)......rimeligste er å kjøpe noe med mange deleer som kan deles opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...