Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Dere som gir mme, begynner dere å introdusre fast føde ved 4 mnd? Gutten min har fått mest mm, men nå har han bikket 3 mnd og det er nesten ikke mer melk igjen.Han er ikke veldig glad i flaska, og spytter ut mme hvis han ikke er veldig sulten. Så har jeg hørt at man skal begynne med fast føde ved 4mnd hvis de ikke fullammes. Hva gjør dere her? Gir dere bare mme frem til 6 mnd? Gutten min spiser så mye at det blir over 1 liter mme allerede nå ved 3,5mnd i tilleg til at han får det lille som er igjen av mm.
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Er det lite mat for ungen så ville jeg suplert med litt grøt ja,det har jeg gjort. Når de trenger så mye mme bør man jo gi mat for da er det mere mettende med litt grøt oppå.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Her startet vi med grøt da poden nærmet seg 4 mnd. Han drakk altfor mye mme (har aldri ammet) iforhold til anbefalt dagsdose (1 liter i døgnet). Så vi begynte med tilvenning med mais/risgrøt og da vi var oppe i en porsjon på i døgnet så begynte vi med tillvenning av havregrøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå