Gå til innhold

Smerter i blæren? Au

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i natt fordi jeg måtte så veldig veeeldig tisse. Trodde jeg nesten skulle sprekke. Det stakk i blæren skikkelig. Men selv etter jeg hadde tissa så fortsatte det å stikke ganske kraftig i noen minutter til jeg heldigvis sovnet. Hadde jeg stått oppreist ville jeg nok kasta opp eller besvimt fordi det var så ubehagelig. Det var ikke i livmor området tror jeg, men mer helt nederst i blæren(håper jeg)

Jeg er mellom 5 og seks uker på vei nå forresten. I dag føler jeg meg ganske normalt igjen, men må tisse ganske ofte.

Har noen andre opplevd dette med smertene?

Fortsetter under...

hei jeg har de samme smertene. det er veldig vondt etter å ha tisset, nesten som kramper.

hadde det i siste trimester på mitt forrige sv.skap det var så vondt at jeg holdt på å svime av.

Men legen testet for UVI og den var negativ så jeg fant aldri ut hva det var, han sa det var nok bare fordi det er dårlig plass der inne men da var jeg høygravid.

nå har jeg de samme smertene igjen og har hatt det siden 7. uke ca.

men det kommer og går..

tenkte på blærekatarr men vet ikke, har en annen lege denne gangen og skal be om å få sjekket hva det er. orker ikke gå sånn frem til fødsel-

Var ikke til så mye hjelp for hva det kan være men har iallefall opplevd det uten å få svar selv.

si ifra hvis du finner ut noe mer da.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...