Gå til innhold

søvnløs - andre med sammeplage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har strevd med søvnen siden jeg ble gravid. sovner, men sliter med hyppige oppvåkninger. tror det må være hormonelt betinget, for jeg er jo overlykkelig og ikke stresset eller bekymret for noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me to!

Våkner mange ganger i løpet av natta. Ligger noen ganger våken 1-2 timer før jeg sovner igjen. Våkner også tidligere på morgenen enn jeg pleier...

Når jeg tenker meg om, har det kanskje bedret seg litt den siste tiden. Er i uke 11 nå:-)

Skrevet

Flott at du er bedre. Da er det kanskje håp for meg også. Er bare i 5. uke, jeg da.

Skrevet

På besøk fra 2. trimester. Jeg sleit skikkelig med akkurat det samme problemet, men det ga seg helt i uke 15-16. Våkner av og til nå også fordi jeg må tisse, men sovner igjen med en gang etterpå, så da er det ikke så ille.

Skrevet

Ja, kjenner igjen den. I tillegg er jeg ofte kvalm om natta...

Hadde mye oppvåkninger gjennom hele forrige sv.skap også. Var oppe hver natt i 4-tiden og måtte ta meg noe lett å spise. Nå pröver jeg la være å stå opp å spise, for det blir fort en vane, man ikke kan snu har jeg skjönt. Ikke så lett, for er så sulten, og blir kvalm av å være sulten også...

Skrevet

jeg våkner av ALT og INGENTING, spesielt i sånn 5-6-7 tiden på morgenen, da bilene begynner å høres utenfor osv.. så må jeg opp å spise en banan.. så tar det ca 1 time før jeg sovner igjen :(

jeg hadde det sånn forrige svangerskap også, men da begynte det ikke før slutten..

Skrevet

hei, jeg har også problemer med å sove... Eller jeg sover, men jeg våkner ofte. Har tenkt det er kroppen som allerede begynner å øve seg på nattevåk igjen.. hihi.. Men jeg er jo bare 7+4 så det er vel litt tidlig.

Jeg har forresten også en på tre ..og ny på gang ;-)

Skrevet

Jeg også. Vokner halv 5 hver morgen, sovner sjeldent igjen. Er helt skutt fra 2-3tiden på ettermiddagen, men får ikke sove. Ligger bare på sofaen og hviler. er i slutten av uke 6.

Skrevet

Høres ut som dette er noe som går.. Sikkert hormoner. Tenkte også på at dette måtte være en luremåte å trene oss opp til å klare nattevåk. Det dumme er jo at 3åringen fortsatt vekker meg. Ofte når jeg akkurat har sovnet. Alltid sliten, jeg... Men kjempeglad for å være i "lykkelige omstendigheter". :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...