Gå til innhold

Negativ test, men ingen mens.. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikm i går (tror jeg), var ihvertfall enten i går eller på onsdag. Har alltid hatt regelmessig syklus, men tydeligvis ikke denne mnd.. Fikk el på dag 10 (positiv el test dag 9 og 10) i steden for dag 14.. Testet i dag, men den var negativ, så da er det vell bare å vente på at tanta dukker opp.. Har hatt menssmerter i 4 dager nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her.. Testet istad, negativ! Fortsatt ingen mens, bank i bordet..

Syklusen min er ikke akkurat regelmessig da, slutta på pilla 10 oktober..

Vi får bare be tanta om å holde seg langt langt borte i helgen! :)

Skrevet

Testet negativt mandag, da 2-3 uker over forventet IKM så aner ikke hva som skjer her... Noen råd/tips?

Skrevet

Noen er " heldige " å må vente lengre før de får positiv test, mens ellers kan det være at kroppen tuller med deg og at du snart får mensen! Får håpe på det første :) Eg har ikke fått mensen på 48 dager nå.. Så sitter å venter selv.. Men den mensen eg hadde var etter pille slutt, så dette var jo ikke " ekte " mens.. ! Lykke til =)

Skrevet

Jeg har hatt mens 1 gang etter pille slutt (den virket ganske så normal men hvem vet).. Er nok ikke gravid, føles hvertfall ikke slik.. Men får vell besøke legen en tur om den ikke dukker opp snart... Begynner å bli leenge siden sist mens nå... Ikke helt sikker på mange dager men hadde sist mens før 10 okt så det er jo nærmere 2 mnd siden nå...

Takk takk... Ønsker deg også masse lykke til :)

Skrevet

Samme her! ikm på tirsdag, men tr har ikke dukket opp...testet både tirsdag og torsdag, men begge var negativ... Kan ta tid før det slår ut på en test, så jeg håper enda på at jeg er gravid!:)

Skrevet

hei,

Jeg sluttet på p-pillen i begynnelsen av august, og har siden da hatt mensen i september og oktober m syklus på 32-34 dager. Er nå 8 dager over IKM, men har testet negativt på to tester og sist igår hos legen.. Ska ha første eksamen nå på onsdag og hadde håpet sånn på å få et skikkelig svar før det slik at jeg ihvertfall vet hva som skjer med kroppen.. Klarer ikke av å fokusere på å lese når jeg lurer sånn på hvis jeg kan være gravid! Har pratet med mannen min om det, bare fortalt at jeg er forsinket, og han som så gjerne vil ha barn, får jo forhåpninger med en gang ;) Men testene har jo vært negative! føler jeg skuffer han nesten..

når jeg var hos legen igår sa hun bare at jeg skulle vente til mandag, altså gå hele helgen uten å vite noe, og så prøve ta en til test da.. har lest altfor mye de siste dagene på forum som denne, selvfølgelig ikke pensum som jeg burde lese ;) håper sånn at det kansje er altfor tidlig enda til å måle hcg og at det er derfor testene er negative.. :)

Skrevet

jeg er 2-3 uker over nå.....hvet ikke helt hva som foregår,har mensen smerter,men ingen tr. Uttallige negative tester. Har også hatt ryggproblemer....likt bekkenløsning,har tre barn fra før. Men dette har aldri hent meg før.....

Skal til legen på mandag om ikke tr har kommet,hun ville ta en bloprøe og kjenne på meg,så får vi se.

Skrevet

5 uker siden MA nå... Skal teste i morgen...

Skrevet

får man sikkert resultat utifra evt blodprøver? Og kjenne, kan de si noe nesten sikkert ut fra det?

Skrevet

huff, den følelsen av å ikke vite hva som skjer med kroppen er utrolig ubehagelig.. jeg satt å leste her igår om at man kunne bruke EL-tester nesten som g-test, og siden jeg egentlig skulle vente til mandag med ny g-test, så hadde jeg heller ikke fått kjøpt inn noen enda..

Men hadde liggende veldig mange av EL-testene, og tok to igår kveld og de ble positive, test-streken var mye sterkere enn kontroll-streken til og med! så da tenkte jo jeg at dette kansje var er godt tegn! :)

var på jobb klokken åtte imårrest, og gikk innom døgnåpent apotek på veien fordi nå MÅTTE jeg jo bare sjekke skikkelig med g-test.

Seeelvfølgelig var jo begge g-testene negative..

Føles som jeg går gal, har aldri vært så forsinket og klarer ikke av å slappe av eller å tenke på noe annet.. :( det innlysende forteller jo meg at jeg ikke er gravid, etter fire tester og en tur til legen der alle var negative sier jo sitt, men hvorfor kommer ikke tr da? Og har ikke stresset med å bli gravid heller, så ser ingen logisk grunn til hvorfor den skulle være forsinket..

Skrevet

ja,jeg skal på legen på mandag og sjekke helt sikkert,har time,så hun ville kjenne litt på meg også. Så hun sa dei tar en blod prøve og da tar det ca en dag så får jeg vite det,og dei kan også se om folk har vert gravid...

Skrevet

Tanta meldte sin ankomst hos meg i dag, 3 dager på overtid.. Ønsker resten av dere lykke til!! :)

Skrevet

Spørs om jeg også får ringe legen og spørre om de kan sjekke det ut og evt ta en blod prøve..

Skrevet

Jeg har IKM i dag og ikke sett noe til TR. Er jo ikke veldig forsinket ennå, men TR bruker alltid komme på morgenen IKM dagen.

Brente av siste g test 10 DPO :P og bor på en liten plass der man kun får kjøpt test i vanlig butikk. Lite lyst til å stikke for å kjøpe en må jeg si... Dessuten jobber gubben i denne butikken :P og jeg vil helst ikke gi ham falske forhåpninger heller.

Har vondt i puppene og hadde murring/stikking i livmoren i morges... Men nå er dette borte. Det bruker jo å varsle at TR kommer. men neida... Fremdeles ikke noe blod :@

Hadde egentlig lite håp denne PP da og nå er jeg veldig usikker.

Skrevet

LurerPåHvaSomSkjer: Det ville jeg har gjort :)

Jeg har lest litt om svangerskap utenfor livmoren,kanskje det er det jeg har.....siden ingen positiv test.... men skulle vel kanskje ha hatt en svaaak strek da som aldri ble sterkere kanskje.?

Uff ,gleder meg til og vite hva som skjer....skal på julebord til helgen igjen,så......

Må innrømme at jeg ikke ønsker å vere gravid nå...har tre barn fra før og er alene med dei i uke dagene og ofte halve helgene også,så visst jeg skal tenke på dei jeg har så er dette ikke det beste nei,hadde tenkt og stoppe ved 3 barn.......

Skrevet

Jeg er nå på cd 54.. vanlig syklus på 34 ca.. Ingen tegn til mens og har 3 negative graviditetstester.. huff.. er ganske slitsomt, aner ikke hva jeg skal gjøre :S

Skrevet

Gå til lege og få ett sikkert svar! Det skal jeg i dag:)

Skrevet

Må ringe legen i morgen tidlig og få time.. Håper jeg får time fort for hadde vært godt å få et ordentlig svar...

Er sikkert nok å holde styr på 3 stykker ja... Hvor gamle er de? :)

Hvordan gikk det hos legen i dag Solstråle + 3 ?

Skrevet

Ja,føler det er nokk med tre:) Dei er 7, 5 og 2 år :)

Var på legen i dag ja,der tok jeg en GU og dei tappet meg for en del blod,som jeg da får svar på i løpet av morgen dagen. Da får jeg med sikkerhet vite om jeg er gravid,men legen kjente etter når hun tok GU da,hun syntest ikke det kjentes slik ut.

var litt vondt på høgre side når hun trykkte på meg,men får se hva prøvene sier i morgen,tok crp og div andre også. Kan jo ver litt forskjellige grunner for at jeg ikke har fått mensen....cyste nemnte hun også.... men får se,spent på prøvene ihertfall :)

Skrevet

Ja, kan tenke meg det er nok å holde styr på 3 stk:)

Blir spennende å høre hva prøvene sier ja... Får håpe på det beste... Må få ringt legen om noen timer jeg da.. Håpe på at jeg kan komme inn i løpet av denne uken... Begynner å ha gått leeenge på overtid nå syns jeg.. Pleier ikke det i det hele tatt, max 3-5 dager har det vært tidligere.. Men får vente å se... Du som har gått gravid noen ganger før.. Merker du noe til vekta nå så tidlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...