*Jej* Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Er konstant sulten, flere i samme situasjon? Det føles som at det er et tomrom i magen heletiden. Er mett i toppen en halvtime, så blir jeg sulten igjen.. spiser nesten heletiden! Hehe;)
Eliida Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Ja, den kjenner jeg meg helt igjen i!! Er 7+2, men har allerede gått opp ett-par kilo i forhold til matchvekten før gravid. Er sulten hele tiden, men litt småkvalm også så jeg må liksom tenke gjennom hva jeg egentlig har lyst å spise. Men, nå er det knappe 2 timer siden jeg spise frokost og har vært kjempesulten lenge... Vi får kose oss med spisingen :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Ja, jeg blir fort akutt sulten liksom. Går vel et pa timer mellom hver gang jeg blir sulten, men da bare må jeg ta noe. Men orker nesten ingenting, når jeg först skal spise... Akkurat som sist graviditet. Blir kvalm av å være sulten, og blir kvalm av å være mett... Gått ned 3,5 kg siden jeg ble gravid. Men det gjör jo ikke noe
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Ahh, kjenner meg igjen der. Er nesten ikke så det går 10 min mellom hver gang engang. Da MÅ jeg bare ha noe, ellers brekker jeg meg... Huff, hvor skal dette ende?
sommerbaby! Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 her også! spiser meg mett, så er jeg sulten en drøy time etterpå, sukk. er 9+1, og magen er en ballong. men har, utorlig nok, ikke gått opp ett eneste gram... jeg har egentlig veldig lett for å legge på meg.
Lirgen Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Jeg er og veldig ofte sulten.. men utrolig nok så frister ekstremt lite av det som både er i kjøleskapet og butikken.. Så om noen har forslag til en gode lette middagstips let me know :-) Kanskje noe jeg ikke er så vant med å spise? jeg er vanemenneske men liker og prøve nye ting :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå