sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Hei alle sammen. Har ikke brukt disse sidene siden jeg gikk gravid med sønnen min i 2006. Er nå kanskje på vei tilbake, men lider under valgets kval. Hadde vært supert å få innspill fra andre hvis noen har noen gode råd. Jeg er 34 år, blir 35 i februar. Har en sønn på snart 4 år. Er ikke sammen med min sønns far lenger, men har en ny kjæreste som jeg har vært sammen med i et par år. Han er yngre enn meg, og fylte 30 for ikke lenge siden. Vi har vært veldig frem og tilbake på om vi ønsker oss barn sammen. Vi elsker hverandre og har det veldig fint sånn som ting er nå. Han er også en god stefar for sønnen min. Ingen av oss er imidlertid av den typen som ønsker oss en storfamilie. I den siste tiden har imidlertid jeg begynt å tenke på alder og at det kanskje hadde vært fint å få et barn til før det er for sent. Vi har diskutert dette i noen uker nå, og i dag skulle jeg egentlig til legen for å fjerne spiralen. Fikk imidlertid litt hett plutselig, og avbestilte timen 30 min. før jeg skulle vært der. Tenker på så mange ting, og blir veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Tør jeg å få et barn til med en ny mann. Har kjent på det med å være alene med ett barn, og er redd for å sitte med 2 alene hvis ting ikke skulle fungere. Har også funnet drømmejobben. Trives utrolig godt, men er bare i engasjement ut neste år. Er redd jeg ikke få fast stilling etter et evt. svangerskap. På andre siden tenker jeg at jeg ikke blir noe yngre, kanskje jeg ikke blir gravid engang hvis jeg prøver. Jeg elsker kjæresten min og vet han vil bli en god far. Han hadde også begynt å glede seg til å forsøke og bli gravide. Hva gjør jeg? Skal jeg tørre å prøve og bli gravid igjen? Blir glad hvis noen tar seg tid til å lese dette lange innlegget og gi meg noen råd. Tusen takk
Ragnis Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Hvis dere begge har lyst til det, synes jeg bare dere skal sette i gang! Kan godt hende det tar noen mnd å bli gravid også, det vet man jo aldri, og da rekker du å fullføre engasjementet. Hvis du hadde et problemfritt svangerskap sist, er jo sjansen stor for at det går greit nå og, så du slipper å bli sykmeldt, og da skal de være rimelig kjipe hvis de ikke vil gi deg fast jobb. Skjønner at du er redd for å bli sittende som alenemor for to, man kan jo aldri være sikker. Men man må jo bare våge å satse. Lytt til din indre stemme, osv Er ikke verdt å vente for lenge, hvis man vil ha fler, jeg har to barn jeg fikk uten å anstrenge meg for 10-14 år siden, nå er jeg 37 og har prøvd siden april uten å "få det til". Er helt sikker på at alderen spiller en rolle her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå