Blå+Rosa? Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Du tussimor spådde meg gravid nå, og du zassy i des/jan. Tok en g.test i dag siden ikm var i går, men den var negativ, ikke så mye som en skyggestrek engang. Har hatt menssmerter i 4 dager nå, men fortsatt ingen mens. Er det bare tr som er forsinket kanskje? For sist jeg var gravid så testen jeg positivt på ikm dagen, så rart det ikke skulle slå ut positivt nå viss jeg er gravid da? Kan dere se igjen om dere ser noen forandringer ang. graviditet? f.140786 Tusen takk
Blå+Rosa? Skrevet 28. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2009 Liten oppdatering her.. Fikk TR i dag Men kan dere se igjen om dere fortsatt ser graviditet på meg i des/jan? Etter mine beregninger så skal jeg ha EL 19 des og IKM 2 jan Skal prøve akupunktur før EL i des, har hørt at det kan hjelpe for å bli gravid.. Vil det virke?
zassy☆ Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Hei, Ine, jeg tror jeg holder meg til det samme jeg sa sist ja, kan jo evt se på det når det nærmer seg ikm igjen? Bare rop på meg da Lykke til med akupunktur, hører mange har fått god hjelp av det Good luck !
zassy☆ Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Det er så rart, når jeg svarer på innlegg så blir det ikke registrert..prøver igjen å se om innlegget blir dyttet opp..
Blå+Rosa? Skrevet 29. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2009 Takk for svar zassy! Blir spennende å se, jeg kan legge inn et nytt innlegg når det nærmer seg ikm.. Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå