Gå til innhold

Er så spent..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg hjemme igjen etter en fantastisk opplevelse! Var fullt fart inni der, og alle undersøkelser tydet på at h*n er frisk og at alt kommer til å gå bra. Føler meg som verdens heldigste , og mange kilo lettere:) Var ca like langt på vei som mens termin tilsier, 11+4.

Så bra Månestråle:) gratulerer! og jippiiiiii:D alt var fint med min også, ekstremt letta. Den var så søt, rørte masse på seg, så ut som en liten bamsemums som dansa og vinka i vei:) Hvor stor var din? Min var 4 cm, og jeg er 11+2... Har ny ul for å sjekke nakkefolk når jeg er 12+5, så får vente frem til det før jeg puster helt letta ut, men det hjalp veldig å se den idag...!

Annonse

crown-rump length var 50,3 mm står det i papirene mine. Legen sjekket faktisk nakkefold ++ + i dag, hadde et ultolig fancy ul apparat, hadde ikke forestillt meg at det var mulig med så omfattende undersøkelse så tidlig! Sjekket hjertet , hjernen + div andre indre organer, målte og styrte på. Alt så heldigvis normalt ut :) er nok det med din lille bamsemums også :) Står termin 15/6 i papirene jeg fikk i dag, mens termin er 17/6 .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...