anonymus 2 små Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Er det noen som har opplevd å få en positiv cb test, for å så få en negativ cb digital?? Tok en test (billig strimmel) onsdag, den var veldig veldig svak, måtte virkelig studere den for å se den, men den var der, tok en vanlig cb i dag, det var ett + tegn, litt svak, men den var absolutt der, kunne ikke dy meg, måtte ta en digital også, men den viste ikke gravid... Så ble usikker..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 har ikke opplevd det, men liker ikke disse testene lengre jeg:( har fått to veldig svake tester nå.. åååårh det skal være så vanskelig.. ville stolt på de to andre jeg, kansje det var litt for lite hcg til at den slo ut gravid, mens de andre viste svak strek.. aner egentlig ikke, men de sier jo en strek er ens trek så..
Bie&babylove:-) Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Jeg har opplevd dette. Jeg testet med vanlig cb og fikk svakt positive tester. Så tok jeg en cb digital -negativ.... Ventet en laaaang stund, så tok jeg en ny cb digital -negativ den også. Vanlig cb var fortsatt svak positiv. Det var da jeg skjønte at noe måtte være galt... Og det var det.. Var svangerskap utenfor livmor og derfor lav hgc-stigning. Men det er jo slik at vanlige cb slår ut på hcg rundt 25, mens den digitale er mindre sensitiv og slår ut først når man har en hcg på over 50. Så hvis man tester veldig tidlig kan man oppleve negative digital, selv om man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå