Tullball Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg skjønner at det er mange som vil ha Alma alene, men det vil ikke vi... Kaller opp og det passer best med to navn i forhold til etternavnet.... Noen som har noen forslag? Eller som vil kommentere på disse? Alma Kristine Alma Olive (leses paa norsk) Alma Sofie Alma Mathilde Alma Lovise Alma Viola Alma Oline Alma Josefine Takker!!
Gjest Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Mange fine, men jeg synes Alma Lovise var finest. Alma Matilde blir for mye MA etter hverandre. Ellers, hva med Alma Otilie Alma Elisabeth
Miranda C Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Alma Josefine er kjempefint:) Alma Olivia? Syns Olivia er tusen ganger penere enn Olive, Olivie, Oline, Othilie, Othelia, Ofelia, Othelie, you name it ;-)
♥ Herligheten ♥ Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Alma Kristine - Fint! Alma Olive - Likte ikke Olive noe særlig. Alma Sofie - Fint! Alma Mathilde - Likte ikke. Alma Lovise - Helt greit. Alma Viola - Likte ikke Alma Oline - Helt greit. Alma Josefine - Likte ikke. Av dine likte jeg best Alma Sofie, Hva med Alma Johanne?
tezzie Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Alma Kristine - Fint, men litt kjedelig. Alma Olive - Litt rart, tror ikke jeg likte dette Alma Sofie - fint Alma Mathilde - Too much Alma Lovise - Kjempe fint Alma Viola - Nei Alma Oline- Liker begge navna, men ikke sammen Alma Josefine - Fint
Blomstersara Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg liker Alma Lovise og Alma Oline best av disse. Hva med Alma Magdalena?
Mai♥ April♥ Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Alma Kristine - fint, men kanskje litt kjedelig. Alma Olive (leses paa norsk) - liker ikke Alma Sofie - Nydelig Alma Mathilde - ok,liker navnene godt hver for seg, syns kanskje ikke de passet så bra sammen. Alma Lovise - Nydelig Alma Viola - liker ikke, syns det er finere med e ending Alma Oline - ok Alma Josefine - fint Likte Alma Sofie og Alma Lovise best, Alma Josefine som nr 3.
Linchick Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Jeg kjenner ei som heter Alma Lovisa, og det syntes jeg er helt NYDELIG!
Azora Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Alma Lovise synes jeg var veldig fint :-)
Cornelianelia Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Alma Kristine - ble litt tungt. Og Kristine er litt kjedelig i forhold til flere av de andre navnene du foreslår. Alma Olive - en spenende kombinasjon! Aldri hørt om noen som heter Olive, men leste om en Olive i en roman en gang. Alma Sofie - Nydelig! Sofie er jo blitt veldig vanlig som mellomnavn, men det er jo fordi det er så fint og passer til så mye. Alma Mathilde - Mathilde er et flott navn, men kombinasjonen ble for tung. Alma Lovise - fint. Alma Viola - ikke noe jeg ville brukt. Liker ikke Viola. Alma Oline - fint det og. Alma Josefine - ble litt for langt, men jeg liker navnet Josefine.
janus-guttemamma Skrevet 30. november 2009 #11 Skrevet 30. november 2009 Alma er et nydelig navn og har vært vårt selvfølgelige førstevalg (også fordi det ville være oppkalling etter en kjær familiemedlem) dersom det skulle bli jente alle tre svangerskap. Men nå ser det ut som også tredje og sistemann blir en gutt, så vi får ikke brukt Alma navnet dessverre. Jeg hadde også tenkt på mellomnavn og da hadde det blitt enten Alma Josefine eller Alma Fredrikke for oss. Lykke til med navnvalget
Tyra85 Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 Alma Lovise Alma Oline syns jeg var finest av dine forslag av andres forslag er jo også disse veldig fine syns jeg: Alma Johanne Alma Fredrikke
Lala12 Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Alma Augusta Alma Eline Alma Sophie Alma Henriette
Tullball Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk for alle innspill. Naa er det bare det aa bli enige da... Vi har nemlig ganske forskjellig smak...
småeinsteins Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Hva med Alma Oliva i stedet for Alma Olive? Synes det klinger bedre. Ellers så synes jeg egentlig at Alma er et flott navn som godt tåler å stå på egne bein!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå