Gå til innhold

prisforskjeller på MME

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det rimeligste av MME på markedet? Er det store prisforskjeller? Hvor lenge varer en kartong?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prisforskjellene er ikke bare på merker, men også hvor en kjøper de. På apoteket her koster f eks en liten kartong ferdigblandet småfolk 18 kr, men har sett den til 12 på en butikk... Selv kjøper jeg Hipp på kivi til 64kr, den varer i 2-3 dager. Men har sett Hipp på rimi til 63, og er mulig jeg kan finne den billigere andre steder.

Skrevet

Jeg bruker Hipp 1 til tulla mi. Først brukte jeg NAN, men ville satse på økologisk. På Remaen vår koster en pose Hipp 48 kr og to poser NAN koster 92, så det var ikke så store forskjeller der.

Men når vi skal gå over til Hipp 2 skal jeg IKKE kjøpe det på Coop Mega. Der koster den 75 kr, mens den koster 52 på Rimi.

Ta deg en tur rundt på butikkene å se litt på prisene, det kan være store forskjeller.

Det lønner seg kanskje ikke å tenke så mye på prisen da det til slutt vil være barnet ditt som avgjør hvilket merke du må kjøpe (jeg tenker på smak og mage osv).

Noen vil at det skal være økologisk, norskprodusert osv.

Skrevet

Hipp har mindre innhold per pakke, husker ikke helt hvor mye. NAN inneholder 1000g, Collett 800g. Collett er nok dyrest, 104kr på Rema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...