Lirgen Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Hei, da var det bekreftet at jeg er gravid Vert prøvere siden oktober 08.. Litt usikker på den terminkalkulatoren, men tror jeg er 5+4 på vei? Alle testene mine har iallefall lyst kraftig mot meg og har ikke tatt 20 sekunder før jeg har fått opp flotte sterke streker!! :-) Jeg er førstegangsgravid og veldig nervøs! 10tusen spørsmål i det lille hodet mitt.. Av symptomer har jeg : Ømme pupper,mensmurringer,litt lettere sløv.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 gratulerer så mye.... terminen regnes fra første dag i siste mens... terminkalkulatoren.no er bra der... Vi har og vært prøvere siden okotber i fjor... godt å endelig få det te,...... lykke lykke til
Lirgen Skrevet 26. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2009 Okey, prøvde den jeg.. da fikk jeg opp 6+2 kan det stemme da? sist mens var 13 oktober. syklusene mine har gjennomsnittlig ligget på 33 dager men 34, og 35 har og skjedd.. Fant ikke el denne mnd så vet jo ikke når den var heller.. Noen andre som vil sjekke for meg og se om det er jeg som blir gal her eller hva? :-) Når har du termin da? :-) gratulerer så mye til deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå