Gå til innhold

kinesisk fødselskart..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninde av meg har to barn! Begge gangene stemte kartet for henne! Først gutt også jente :)

Jeg skal ha gutt om jeg er gravid nå på den kinesiske siden, og jente på den norske siden! Så vet ikke helt å jeg skal tro! En av sidene må jo stemme hehe!

Gøy å se om det stemmer da :D

Skrevet

den ene kalenderen tar utgangspunkt i mors alder ved unnfangelsen og den andre i mors alder ved termin..

Forskjellig kjønn på meg også på de to ulike dersom jeg er gravid nå.

Den første linken stemmer med gutten jeg har nå hvertfall.

Skrevet

Da får jeg gutt om jeg er gravid nå da! :) blir 24 i juni! 23 jente, 24 gutt:)

Har mest lyst på jente, men om jeg er gravid med gutt nå er han hjertelig velkommen! :D kjønnet på førstemann er ikke sååå nøye som andremann! :)

Funket forresten for ei annen venninde av meg og! Ho fikk gutt! Og nå er ho gravid igjen! Da står det at ho skal få jente denne gang, så blir spennende å se når ho skal på ultralyd :) (ho er bare 8+4 i dag så er jo en stund til)

Skrevet

Så spennende! Jeg blir 26 i mars derav jente denne gangen.. Samboeren min har lovet meg en jente. Har gutt på 6 år fra før så hadde vært artig med gutt også med tanke på klær jeg har tatt vare på.

Men så lenge det blir et friskt barn så er vi overlykkelig.

Skrevet

Ja jeg skjønner det kan være greit med samme kjønn pga klær:) Jeg har så sinnsykt mange venninder med både gutter og jenter, og jeg må bare låne klær osv av de :) Så det skal jeg jammen med gjøre:) sparer nok 1000-lapper på det :) Men gøy å shoppe nye ting og! :D

Snakker jo som om jeg skulle vært gravid nå, men ja vi sier det:P :)

gøy å at de to første er en av hvert kjønn, men det viktigste er jo såklart et friskt barn :D

Skrevet

Hehe, ja det er lett for når ønsket er så stort =)

Grue-gleder meg til ikm 6.des. Skal på Oslotur 3-6 så satser på å teste om 1 uke.

Krysser fingre og tær for at det spirer i oss =)

Skrevet

Det stemte ikke på gutten min

Skrevet

Da har du ikm dagen før meg!!! Jeg skal på julebord 5 des med jobben, så må teste senest på morgenen da! Men kommer sikkert til å teste litt før.. :P Jeg skal på vennejulebord i morgen, men da skal jeg være sjåfør:) Vil ikke drikke tilfelle jeg faktisk ER gravid :)

Selv om folk sier det ene og det andre med at det ikke er farlig i begynnelsen er det jo jeg som tenker på det for hver øl jeg tar!! Nei, jeg holder meg unna :)

Håper det er en spire i oss :D Blir spennende mot testdager!

De på din uke kommer vel til å begynne allerede i morgen? Snik-leser litt på uke 48 og 49 og jeg! Gøy å se hvem som klarer det og ikke :)

Skrevet

Hehe, ja det er lett for når ønsket er så stort =)

Grue-gleder meg til ikm 6.des. Skal på Oslotur 3-6 så satser på å teste om 1 uke.

Krysser fingre og tær for at det spirer i oss =)

Skrevet

Den på babyverden stemmer med begge guttane mine, og sier jeg venter ei jente, og det hadde vært koselig, men det vet vi ikke på mange uker ennå, er bare ca 7-8 uker.

Den her på BIM stemmer ikke med guttane mine!!!

Så vi stoler på babyverden sin...LER

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...