Gå til innhold

Han vil ikke ha flere, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste 5 årene har jeg hatt lyst på en unge til. Men han har vært bestemt hele veien og vil ikke ha flere.

Ble gravid på p-pilla for en stund siden, men måtte senabort da det viste seg at babyen ikke var levedyktig. Jeg var skikkelig nervøs før jeg fortalte at jeg var gravid til mannen min. Og selv om han var negativ til det så nevnte han ikke abort og sa at vi bare måtte ta det som det kom.

Nå er jeg jo ikke gravid lengre og har bare blitt mer baby-syk.

Jeg har fortalt han at jeg ikke vil gå tilbake på p-pillene, de funket jo ikke allikevel. Byttet pille type for ca et år siden siden de forrige gjorde at mensen ble rotete.

Så nå bruker vi kondom eller "hoppe av i svingen". Han er fullstendig klar over at det er "russisk rulett" (sier det selv), men gjør det likevel.

Så hvor stor sjanse har jeg på å få "viljen" min? Og er han egentlig så i mot det når han tar slike sjanser? Tror jeg blir lett gravid, for har aldri prøvd mer enn et par måneder ved tidligere svangerskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, dersom han er med på å spille russisk rullett så er han vel enda litt usikker på hva han egentlig vil da ;-) Du får fortelle hvor mye dette betyr for deg og at du virkelig vil dette. Kanskje han ikke har skjønt det helt?? Jeg er i nesten samme situasjon. Min mann har til og med latt være å hoppe av noen ganger, så jeg går rundt og bare håpe at vi traff EL sist.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...