Gå til innhold

Har dere noen fine navn til nurkene deres da???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det blir jente skal hun kalles opp etter svigermor som gikk bort for 5 år siden. Samboeren min var så glad i henne, og hun var et sånt fint menneske. Hun het Ester så det blir jentenavnet vi har valgt.

Gutt vet jeg ikke helt.

Leon kanskje.

Vi har ikke fått snakket så mye om det enda.

Navn jeg har kommet på er

jente:

Leah Celize

Leah Celin

Leah Teres

Hedda Teres

Madelen

Angelica

Gutt:

Preben

Leon Nickhlas

Kasper

Brage

Tja... men det er ,navn jeg liker da, har ikke snakket så mye med samboeren enda ;-) men ordner seg vel=)

Annonse

Mange fine navneforslag her, men husk at det lille barnet en gang skal vokse opp og dra ut i verden. Ikke alle de herlige, søte navnene passer like godt til en voksen kvinne eller mann ;) Vi er fortsatt i tankeprosessen, men skal i allefall prøve å finne et navn vi synes er like passende hele livet :)

Annonse

Her er noen av mine egne favoritter for tiden, Ulrik er vi veldig enige om, men jeg vil egentlig ha dobbeltnavn. Forslag til kombinasjon med Ulrik?

Ulrik

August

Andreas

Felix

Gabriel

Herman

Bendik

Benjamin

Jesper

Jacob/Jakob

Jenny Augusta

Frida

Mathilde

Evelina

Vilma

Amanda

Selma

Jeg synes Mari og Kristine er fint hvis det blir jente. Hvis det blir gutt vet jeg ikke helt, kanskje Vegard? Det blir iallefall ikke dobbeltnavn! Har mange venner/familien som har det, og nesten ingen bruker begge, hva er vitsen da?

Enig med deg ang dobbelt navn. Ønsker et enkelt lite navn.. Hmmm vanskelig dette. Selfølgelig synes jeg dobbelt navn også er fine, men det passer liksom ikke meg.... Nå ser jeg det er fler som skriver Selma her, og det tror jeg nesten at jeg synes er litt fint;))

Uff ja, det med navn er ikke så enkelt gitt..

Har bladd litt i navnleksikon på nettet og har noen forslag, men vi har ingen klare favoritter enda.

Jakob

Johan

Simen/Simon

Syver

Thomas

Tobias

Ada

Anniken

Ella

Lea/Leah

Maja

Sofie

Thea

Er selv veldig glad i Ada og syns Ada Sofie er en fin kombinasjon. Bare litt usikker på dobbeltnavn, har det selv og bruker det sjelden..

vi har tenkt litt på christian alexander hvis det blir gutt.har ikke funnet jente navn ennå.vanskelig å finne navn synes jeg.

de to andre barna vi har heter sara andrine og savannah cathrine.

Vi har to jenter fra før, Ada Elea og Una Othelie heter de..

Vi klarer ikke helt å velge navn denne gangen..

Kanskje..

Lucas

Eirik

Varg

Trym

Ida

Lea

Men tenker kanskje vi skulle ha dobbelt navn ettersom de to første har det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...