Mamma til Tuva:) Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg såg lengre ned at noen hadde en tråd der none lurte på om el-testene kunne slå ut om man er gravid. Jeg hadde en el-test igjen fra cb-digital. Jeg tenkte å ta testen for å se..selvfølgelig så tabba jeg meg ut da jeg skulle ta testen. I vinduet på testen så viste tegnet at det var en error, og jeg måtte bare ta den ut. Men på den pinnen så dukka det opp en veldig svak strek og en strek strek. jeg skulle hatt TR sist lørdag...Kan jeg virkelig være gravid? Tog en g-test på tirsdagskveld, men den var negativ. Hva tror dere? Kan denne el-testen ha "oppdaget" at jeg er gravid?? Er så spent nå! MÅ komme meg på apoteket og få kjøpt meg en ny g-test:o)
mammatetogansketette:)) Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Tja, den KAN ha gjort det, men ikke nødvendigvis... prøv en g-test i morgen du ja:) Jeg har også fått pos.el-test (en fra sist vi var prøvere..) og skal også teste i morgen, blir vel ikke før på ettermiddagen men.. Håper det blir positivt på oss begge da:) Les forøvrig mere om dette her, godt beskrevet: http://pernille.info/opk_as_hpt.htm
Mamma til Tuva:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 Vi får krysse fingrene for begge 2:o) Når tok du en g-test sist og hvor lenge siden er det TR skulle ha kommet på "besøk"? ) Jeg tok en g-test på tirsdag og den var negativ..trur du det er for tidlig å ta en ny test igjen i morgen? Lykke til Prøverpåenlitentil:)
mammatetogansketette:)) Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Takktakk:) Vet ikke helt når ikm var, siden jeg ikke er helt sikker på hvor lange syklusene mine er for tiden... men forrige syklus var 33 dager, og nå er jeg på dag 39 fra forrige mens! Ikke vet jeg når jeg evt hadde el heller, har ikke kommet igang med å sjekke den. Slår det til nå så klaffet det i pp2 !! Jeg... eh.. har ikke testet ennå, har liksom trodd mensen kom anytime, kjenntes sånn ut også. Men ettr jeg tok el-test her forleden bestemte jeg meg å vente enda to dager for da kommer mannen hjem:) Hvis du tok test tirsdag kan mye ha skjedd til i morgen ja, såvid jeg husker hadde du ikm lørdag? Blir jo nesten en uke over tia i morgen... Du får ta en test å se da:) Blir spennende for oss begge i morgen...lykke til til deg også
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 en el test fra cb digital er positiv når begge strekene er like sterke er min erfaring. Så en svak strek er nok en negativ el-test dessverre. Det er sånn at vi alltid har LH-hormon i kroppen (LH er det hormonet EL-testene måler) og det stiger veldig rett før EL. Så en svak strek er rett og slett en negativ dessverre.... Men håpet er ikke ute uansett jenter. Men det beste og sikreste er altså å teste med graviditetstest fremfor EL-test. Ønsker dere begge masse masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå