Campanula Skrevet 26. november 2009 #1 Del Skrevet 26. november 2009 Den store barnevogn debatten fortsetter ... Jeg personlig er ganske solgt på Stokke vognen, min mann er i tankeboksen og min svigerinne anbefaler oss ikke og kjøpe den på grunn av oppbevaringsplass og bruk på vinterføre. Ingen av mine venninner i Oslo har denne vognen så jeg kjenner ingen med erfaring. Nå kan det hjelpe og si at jeg bor i New York City, er ganske sikkert på flyttefot til London og reiser hjem til Oslo ofte så trenger en nett vogn som jeg kan enkelt reise med, manøvrere i travle bygater og enkelt kjøre inn trange kollektivtransport dører, cafe, butikker etc. All feedback settes pris på og på forhånd tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141046175-erfaringer-med-stokke-xplory/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 26. november 2009 #2 Del Skrevet 26. november 2009 Hei! Vi har Stokke x-plory og vi er kjempefornøyde! Anbefaler den på det sterkeste. Veldig deilig å trille, kjempelett å få opp /ned trapper, og det er deilig at vognen er høy. Ble overrasket over oppbevaringsplassen og. Den ser liten ut, men rommer utrolig mye.. Jeg liker også at vogna er nett. Deilig når man er i butikker. Kommer seg frem overalt! Syns de andre vognene er så store og klumpete, men det er selvfølgelig smak og behag.. Eneste minuset jeg kan si er at det ikke går an å låse fast hjulene foran på vogna, noe som gjør at den kan bli litt kronglete om det er snø. Men i storbyene er ikke det et stort problem akkurat. Er det snø, så blir jo det måkt uansett så vi hadde ikke no særlig problemer i fjor. (Bor forresten i Oslo). Må innrømme at jeg var veldig skeptisk til den i begynnelsen, men kusina til samboeren anbefalte oss den på det sterkeste og vi ble absolutt ikke skuffet! Kunne ikke tenkt meg en annen vogn. Til og med moren min elsker vognen! Hun hater den nye "barnehagevogna" vi har kjøpt nå, hehe.. Lykke til med barnevognvalget! Har du noen flere spm er det bare å sende meg en mail: [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141046175-erfaringer-med-stokke-xplory/#findComment-141049139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå