maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg 30 og har 3 skjønne barn ...som kansje noen av dere har lest så hadde jeg en positiv test for 1 uke siden men de andre har visst negative...så jeg har vært hos legen i dag og tatt hcg blodprøve som seff er sendt til sykehuset....skal på gyn pol på madag og gruer meg egentlig... lurer på hva de finner ut ....man håper jo egentlig til siste halmstrå at man er gravid..og om ikke så bli i hvertfall spiralen tatt ut og prøvinga kan starte for alvor... så vi får se hva som skjer. har absolutt ikke fått prioritert husarbeid de siste dagen har ikke orket rett og slett. ha en flott dag
Pepsi Max prøver igjen Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hei! Så spennende da...Får håpe svaret blir som du ønsker Ønsker deg lykke til uansett hva resultatet blir idag!
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 tusen takk pepsi max vettu det er jeg mest avhengig av det..det er kaffen min sier jeg ...pepsi max asså..... får svaren på mandag. lykke til du og
Pepsi Max prøver igjen Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 hehe...kan ikke klare meg uten maxen til mannens store frustrasjon. Selv ser jeg på det som at hvis pepsien er hans største frustrasjon så har vi ikke mange bekymringer i livet ;-)
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 mannen min også er skikkelig frustrert over den og jeg har lovt og kutte ned drastisk om jeg er gravid..... han har vært helsekost frik før ...er ikke så ille nå for han er veldig glad i godterier han og......
Pepsi Max prøver igjen Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 du får hilse han fra min mor som er jordmor og si at så lenge du ikke overgår en halvannenlitersflaske pr dag så er der ingen fare ;-) jeg ville nok vært mer forsiktig om man er en av dem som plages veldig med å bli gravid, og sliter med SA...men for "normale" prøvere så er det ingen risiko ved det
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 26. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2009 da anbefaler hun mere enn det som er anbefalt av myndighetene ...var inne og leste og der sto det maks 1l koffein holdig drikke om dagen...hadde noe med fosteret og gjøret ...men husker ikke hva....men har sagt det lenge at jeg ikke vil drikke så mye --sååå er på tide og ta tak i det ...ikke sundt og dyrt.
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 27. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2009 da har det blitt nok en ny dag og jeg er sliten ...gjør jo ikke så mye...men er vel underbevisst tankegang som gjør det...skal kose meg sammen med mannen min i helga og barna.... ha en fin fredag alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå