Gå til innhold

Hjelp meg dere som har hatt negativt forsøk......???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at menssyklusen blir forandret etter ett misslykket prøverørsforsøk???????Har i mange månder før forsøket hatt sykluser på 24 dager......og nå er det gått 29 dager siden mensen etter negativt forsøk????Er det normalt eller kan jeg være gravid???...NOT...men altså lurer på hvilke erfaringer dere har rundt dette????kom den på dagen ietterkant også eller lenge enn før forsøk??

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg kom mensen noen dager etterpå. Man blir jo litt påvirket av hormonene man setter i etterkant også. Det tok noen dager fra jeg sluttet på progestan til jeg fikk blødning.

Denne gangen hvor jeg hadde en misslykket uthenting så kom mensen cirka ei uke etter uthenting.

Håper du fikk svar nok.

Skrevet

takk for svar men er ikke sikker om du forsto meg riktig.....jeg fikk altså mensen etter mislykket forsøk 28.oktober......har jo ikke gått på medisiner på lenge....altså er det normalt at neste mensen , som jeg venter på nå, kommer forsinket?????

Skrevet

Det kan den jo være. Systemet er litt i ulage nå, men hvis du er veldig mye forsinket så kan det lønne seg å teste. Hvis dere har hatt sex de siste 2 ukene, så er det jo en liten sjanse for at dere har vært heldige. Det finnes noen sånne her inne.

Jeg hadde smurt meg med litt tålmodighet i noen dager til og så hadde jeg kanskje gått til legen.

Selv har jeg en syklus på ca 50 dager, så jeg blir alltid overrasket hvis det går kortere tid.

Skrevet

oki får se det ann da og om jeg løper og kjøper en test:)

Skrevet

Hvilken medisin er det du har gått på etter innsettet da, kaffeplante? Crinone vet jeg kan utsette mensen. Hos meg gikk det noen dager før jeg fikk ordentig mens, etter testdagen. En halv uke kanskje;-) Håper du finner ut av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...