Gå til innhold

I dag har jeg bursdag!!!!

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede vært hos frisøren og skal nå overføre litt penger fra en ekstrakonto jeg har (svindyrt hos frisøren altså, er vel derfor jeg ikke går så ofte, hehe!) MEN, jeg er SUPERFORNØYD med frisyren!!!

Ble bittelitt mørkere, med noen få lyse champagnefargede striper, jeg har langt hår til midt på ryggen, så hun krøllet det litt med glattetang og det ble virkelig kjempefint!!! Har aldri vært så fornøyd når jeg har gått ut fra frisøren som jeg har vært i dag - skal bruke de fast fremover ja :)

Ellers skal jeg snart ut å handle litt brus og kakebunn, krem osv - får besøk av svoger og svigerinne med sine to barn i kveld - åh, som jeg gleder meg :)

Mannen min har til og med satt inn ett bilde av meg med gratulasjonshilsen i lokalavisen vår, herreguuuuuud, jeg fikk sjokk da jeg så det bildet og avisen som lå oppslått på kjøkkenbordet, hehe - men det var jo kjempekoselig da :)

Fått masse fine gratulasjoner allerede :)

Ha en strålende fin dag jenter :)

Stoooooor klem fra en som er veldig blid, glad og fornøyd i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med dagen :) Håper du får en fin dag :D

Skrevet

3 ganger hurra for deg!!! Måtte den beste bursdagsgaven være at de aksjene du fikk i går kveld etter din deilige massesje bli et lite knøtt!

Var selv hos frisøren i går-tripet det til bryllupet, farget bryna og tok tuppene. kom på 1300 kr. dyrt ja!!! så er det prøve-time i morgen og bryllupet den 12, så skal ut m 2700 til hos frisøren hehe. Jaja, som du sier, jeg har selv langt hår og er ikke ofte der! Ha en flott bursdag. Stooor bursdaklem fra meg.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen da.. :)

Håper den blir like flott videre i dag å at frisøren din senker prisen til neste gang.. :P

Skrevet

Gratulerer med dagen snuppa! Måtte dagen din fortsette like bra som den begynte:)

Stooooor bursdagsklem

Skrevet

Tusen, tusen takk jenter =)

Blir ett kort opphold på BIM for meg i dag - må fikse opp huset og ut å kjøpe ingridienser til kakebaking, hehe - får noen gjester ved seks tiden i kveld =)

Ja svindyrt med frisør ja - betalte 1530,- og det var farging+striping+klipp+kur, sykt dyrt men absolutt verdt det når jeg ser hvor fin jeg ble :) :)

Ha en strålende fin dag jenter, her på østlandet skinner ihvertfall sola i dag og det er deilig!!!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer:) Ha en SUPER dag:)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen din idag!!! Hurra hurra hurra!!!!

Håper du får en fortreffelig fin dag idag!

Stooooor bursdagsklem fra meg :)

Skrevet

gratulerer så mye med dagen:-)

Skrevet

Grattis med dagen:)

Hååååper du får en strålende dag:)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen i dag:) Den er din!!!

Skrevet

Hæppi Børsdei tuuu juuu!

Hæppi Børsdei tu juu!!

Hæææppiii Bøøøørsdeiiiii tuu Meg og lille snuppiiiiiiis!!

Hæppi Børsdei tuu juuu :D

Godt å se du har en fantastisk dag!! Ingenting er som følelsen å komme ut fra frisøren OG VÆRE FORNØYD! :D:D:D:D

Gratulerer med dagen!! :D:D:D:D

*bursdagsklem fra ei som eeeelsker å ha bursdag!!* :D

Skrevet

Gratulere med dagen!! :D

Håper din dag blir like fantastisk som min bursdag var igår... :)

Skrevet

Får jo skrive en hilsen her også da :)

Så artig og overraskende gjort av mannen din da :) He, he.

Gratulerer så masse med dagen og håper du har hatt en topp dag!!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Må være deilig å føle seg vel på håret:)

Håper du har en kos feiring i kveld!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen.

Kos deg ;-)

Skrevet

Masse masse til lykke med dagen kjære venn:)

Grattis med ny hårsveis og lykke til videre med forføringen......er "pasienten" bedre i ryggen eller?????

Stor varm klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...