Gå til innhold

Flere som ikke har NOEN tegn ?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde voldsomt ømme bryster og bittelitt murring i underlivet og var oppblåst om kvelden - inntil for 1 uke siden - da forsvant alt sammen.

I hht eggløsning og siste mens skal jeg være 7+4 idag.

Er det flere som har mistet symptomene sine her ?

Synes det er urovekkende, og er redd for en abort - særlig siden hcg-tallene min er lave og stiger veldig sakte.

Men jeg har sett hjerteaktivitet, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141045386-flere-som-ikke-har-noen-tegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er 8+2 i dag, og eg har heller ikkje merka noko særleg, eigentleg. Litt ømme bryst, ja, og innimellom føler eg at magen er litt oppblåst, men eg har ikkje kjent snev av kvalme og er heller ikkje spesielt trøytt. Eg hadde også mange fleire symptom då eg skulle hatt mensen: mensmurring, veldig ømme bryst, osv. Pga at eg har diabetes var eg på ultralyd for tre dagar sidan, og då såg eg eit bittelite hjarte som banka, og alt såg fint ut. Det er jo veldig individuelt korleis forma er, så vi får tru det går bra anten ein har få eller mange symptom:-)

Sympomene kommer etterkvart trur eg :-)

Eg hadde nesten ingen (bare ømme bryster) de først to månadene, men no har eg plutseleg blitt kvalmen, veldig sulten, svettetokter og humørsvingninger. Så ta det med ro, det kjeme nok etterkvart :-)

Hei.. vet hvordan du har d.. Jeg er 9+4 og har heller ingen symptomer å har heller ikke hatt d.. Var på ultralyd for 3uker siden å så et bankende hjerte. Eneste jeg kjenner er litt murringer i korsryggen. Men så vidt jeg har forstått er d like vanlig å ha lite symptomer som det er å ha mange.

Selv om jeg gjerne skulle hatt mange symptomer siden jeg hadde en MA i august.

Vi kan være glade vi ikke har symptomer så vi slipper plagene, det er det jeg prøver å tenke. Men vet det er vanskelig, vill jo gjerne bli minnt på den lille i magen hele tiden.

• 2 uker senere...

Jeg har hatt mye symptomer med kvalme, ømme bryst og murring nederst i magen.. Men, nå er det så godt som borte alt sammen.er i uke 12 nå etter mine beregninger.

Kjenner jeg bekymrer meg for dette, og er veldig redd for at det skal være noe galt. Nå skal jeg på UL neste uke, og krysser alt jeg har for at vi kan se en levende krabat der inne..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...