Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, er egentlig litt bekymret for tiden...

Var på ul på mandag 8+2, og så et lite knøtt med bankende hjerte...ble kjempeglad for det..hadde sa i august og er litt mer bekymret nå merker jeg...

Men, de to siste dagene har symptomene plutselig forsvunnet...puppene som var ømme og sjeldent spretne er nå seget tilbake til sitt gamle slappe, og kvalmen som har gått opp og ned er også totalt borte...

Er dette bekymringsfullt, eller er det helt vanlig? Skal på 1ste ktr hos lege 3 desember....men akkurat nå virker det så alt for lenge til....

Andre som har hatt det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. tror du bare kan roe deg siden du var på ul mandag. Jeg mista i uke 14 sist og symptomene forsvant ikke før lenge etter babyen var død. Det tar litt tid fra babyen dør i magen før symptomene forsvinner da det er hcg som styrer dette og de sitter i kroppen lenge. Masse lykke til. klem. Ps og så lenge du ikke har blødd eller misfarget utflod så kan du nok i allefall slappe helt av.

Skrevet

Det går nok bra, skal du se. Men skjønner du er bekymret. Har nettopp stilt et lignende spørsmål, men jeg er bare i 5. svangerskapsuke jeg da. Du har jo nettopp sett småen. Han er nok fortsatt der, skal du se.

Skrevet

Jeg har også lagt merke til at symptomene mine er vekke. Føler bare som om jg har noe i magen som jg ikke hadde fra før av. Det skal nok sies at jg har litt mer tid til å føle på hvordan jg har det om dagan enn det jg hadde før, men uansett da...

Det du skriver, katta, roer iallefall ikke meg :P

Skal til UL på tirsdag, så jg vet ikke hva som foregår inni meg.

Lurer nesten på om jg skal flytte timen til mandagen, om det lar seg gjøre..grøss

Adrenalinrush bare å gå på do...hehehehehe

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene...siden jeg så hjerte banke håper jeg selvfølgelig at alt står bra til men når man har mistet blir man lettere på tuppa tror jeg..

Lykke til alle sammen! Håper det går bra med dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...