Juli.mamma til 4. Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg er i 7uke og lurer på om enn kan trene? Ser noen ikke trener igjen før i uke 12. Tenker på step/kondis. mage/rygg.
GogJSpentNå Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Jeg har forstått det sån at man kan trene som normalt etter man er blitt gravid hvis man var vant til å trene før man ble det men ikke så mye trening av magen..
M@msen Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Hei:) Legen min sa at det bare er å trene som normal, jeg jeg får ubehag med å trene som jeg bruker... Bruker å trene høypuls/ step/ styrke...så nå har jeg byttet trenings form og det går VELDIG bra:) Så prøv, og hvis du får plager eller vondter så bytt aktivitet, men ikke slutt å trene:)
nicki82 Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Og ikke løft tungt, så du må holde igjen pusten på vei opp..
TillaMaria81 Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Jeg ba om treningsveiledning, det er jo gratis på Sats i hvert fall. Fikk et fint opplegg. Du kan trene som normalt men bare ikke ta i så du får max puls kanskje, spes om du ikke har trent så mye fra før. Ellers holder jeg meg dsv unna treningssenteret inntil jeg får tatt svineinfluensavaksinen...er jo veldig smitterisk på sånne steder. kjedelig:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå