ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Etter mye om og men tok jeg en ul. Det var så mange her som anbefalte det. Etter å ha vært litt her blir man jo mer redd for MA og andre ting enn kanskje ellers. Jeg visste heller ikke eksakt termin i og med at jeg ikke fikk tilbake menstruasjon etter pilleslutt, men det viste seg å stemme på en prikk med da jeg trodde. Bildet viste en krabat som rørte på seg med bankende hjerte, gyn sa at jeg var litt over 9 uker på vei slik jeg trodde. Det var noen kostbare 10 minutter, men en utrolig glede over å se den lille krabaten inni der
nicki82 Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Så fint!! Må være en herlig følelse!! Ser frem til min UL på tirsdag!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Så herlig :-) Jeg skal på UL i morgen. Krysser fingrene :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 For en deilig følelse!!! Jeg skal på ul neste fredag, da tror jeg at jeg er ca 7 uker. Er litt usikker pga kluss i syklusen etter min ma i sommer. Håper det går like bra med meg som med deg. klem
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2009 Krysser fingrene for dere alle sammen. Det går sikkert kjempebra for hele gjengen. Gleder meg til å høre resultatet
Zeke Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Sorry jeg skulle legge den inn på mitt innlegg sorry er litt trøtt i kveld. Ønsker alle lykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå