Gå til innhold

Hvor på nettet kjøper dere ull til baby billigere enn Nøstebarn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i alt for dårlig form til å trave rundt i butikker, så kunne tenkt meg å shoppe litt på nettet. Vet Nøstebarn har mye fint, men det er litt uaktuelt pga prisen her i huset.. Noen tips på andre steder jeg kan kjøpe litt min lille villbasse i magen? :)

Skrevet

Har kjøpt en tykke merinoull dress, bukse og jakke (ganske tykt faktisk) på Spare Kjøp. Har også kjøpt ullbodyer med både høy og lav hals der. Tom og Trine er merker. Ser kjempe fint ut, og vet de har fått mye skryt av produktene. Kjøpte også ammeinnlegg i ull der:)

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-290686(SparBase).aspx

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-290684(SparBase).aspx

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/1103_Barn(cat_18)/1117_Undertoy(cat_18)/Default.aspx

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-280445(SparBase).aspx

Håper det var til noe hjelp. Produktene er mye finere enn de ser ut på bildet. Ble positivt overrasker over hvor tykt og fint den dressen og jakke/buksen var.

Skrevet

Aah! Takk, takk! Da blir det shopping. :)

Skrevet

Jeg var på Sparkjøp og kjøpte den brune der i dress + lue til den nyfødte, og bukse til store jenta, og er kjempefornøyd med den serien der!

Det var i tillegg salg på det da jeg var der så betalte 170 for dressen mener jeg. Nesten 1/3 del av tilsvarende dress på NB jo. Knallkupp!

Skrevet

Men det andre (undertøyet) fra Tom og Trine er jeg så som så fornøyd med. Det jeg har prøvd hvertfall.

Det stripete er tykt og fint og virker som god kvalitet, men bodyen var alt for trang over hodet.

Og den rosa litt tynne ullbodyen med blondekant var litt dårlig kvalitet og gikk hull på etter litt vask.

Synes også den var litt "crispy" liksom..?! Var ikke så myk.

Men mulig noe av det andre undertøyet er bra :)

Skrevet

Jeg lurer også på den brune dressen der! Hvilken SparKjøp butikk var det salg på (er det likt overalt kanskje)??

Synes du den var stor/liten i størrelsen? Bør nesten ha hele serien oppover, hehe, de vokser jo så fort...

Skrevet

åååå, den brune ulldressen var kjempefin!

Eldstemann her har hatt mange Tom og Trine-bodyer. De har holdt seg fint i vask.

Skrevet

den brune ulldressen er kjempe fin... men jeg byttet den inn i en brun bukse og en body hin dagen, fordi den er så utrolig åpen i halsen, går langt ned...

Skrevet

Må si at jeg ikke har prøvd noe av dette enda.. så vet ikke hvordan det er. Spent på størrelsen. Kjøpte den brune dressen i hvitt (visste ikke kjønn på det tidspunket, men er det bra blir det en brun etterhvert!) Noen som har prøvd dressen? Kjøpte den i str 50.. litt usikker på om den kommer til å passe.. de trodde lillegutt kom til å være rundt 4 kg.. frykter jeg har mye som blir for lite!

Skrevet

Har ikke prøvd ulldressen, men såvidt jeg husker var Tom og Trine -bodyene normalt lange (samme som f.eks. Joha), men litt smalere i passformen.

Skrevet

Kan tipse om at Nøstebarn har salg på stripete ullbodyer i ull/silke nå. De er nedsatt med 100 kroner til 175 og er kjempefine. (Jeg har nettopp født og gullgutten koser seg med utelukkende ull på seg, mye fra Nøstebarn. Utrolig deilige klær og veldig lettstelte. Og størrelsene er romslige.) Jeg har nettopp bestilt to, fordi jeg ikke kunne dy meg. Frakten kommer i tillegg da, på 78.

Skrevet

Jeg brukte tom og trine til førstemann, men fant fort ut at d ikke var et bra valg...skikkelig dårlig synes jeg....så her er d bare nøstebarn og litt janus og joha som er aktuelt...

Skrevet

PS: Du trenger ikke så mange plagg, forresten. Hvis det kommer litt urin/avføring på dem, skyller jeg dem bare opp i vasken (med bare lunkent vann eller bittelitt ullsåpe), så er de rene til neste dag. Plaggene er jo egentlig selvrensende. Derfor trenger du egentlig bare to-tre bodyer/ullskjorter og to-tre bukser pluss noen gode ullsokker, så holder det lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...