Gå til innhold

Manduca-eksperter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ganske ferske i manduca-gamet, sønnen vår er snart 15 mnd og vi bærer han på ryggen. Jeg har stilt inn ganske stramt, fordi jeg syns det er mest behagelig å bære når han ligger godt inntil ryggen. Men - syns liksom han ser så "trøkt" ut, nesten som om jeg har stramma så godt at han såvidt får puste.. Er det slik de skal sitte? Eller går det an å løsne litt, uten at det går på bekostning av sikkerhet eller bærekomfort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å vente på svar. Lykkelig er rette personen til å svare på manduca-spørsmål. ; )

Skrevet

hehe, ja jeg er jo kjøpt og betalt av Manduca-produsenten, så dette vet jeg såklart svaret på ;)

De skal sitte ganske stramt ja, da blir ihvertfall bærekomforten best, og jeg regner da med at han ville sagt ifra hvis han syntes det ble ubehagelig der bak?

Skrevet

hehe, Lykkeli&gla✩RoSa✩RamP✩08 siden du er kjøpt og betalt av Manduca-produsenten, kan du (eller andre) fortelle meg hvor lang den er i panelet?

Bærer i ergo sele, hvis selen ikke er strammet godt til, blir ungen mer ustabil, og det virker å skremme han litt. Så stramt er bra :-) Bare ikke pappa-stramt (les: pappa bærer med "mine innstillinger"), da ser det ut som ungen sliter med å puste ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...