Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bittelitt farget utflod i går på papiret, så nesten ut som en mørk tråd som var litt tykkere framme. Ingen ting i trusa. Sorry detaljer. Men blir jo superbekymra når ikke alt er vanlig.. Noen som har opplevd lignenede? Det har ikke kommet mer etter dette, det var i 18 tida i går mens jeg var på jobb. Noen opplevd lignende og at det har gått bra? Jeg er 9 + 4 i dag. Har ikke lyst til å miste, opplevd det en gang før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en liten blødning med brunt blod i uke 7 i forrige svangerskap. Det gikk helt fint! Vet også flere andre som har opplevd det samme. Legen kan gjerne se om det er noen åpning hvis du drar dit, er det ikke det mener jeg at alt er i orden :)

Skrevet

Jeg har hatt tre svangerskap - alle med varierende grad av blødninger (verre for hver gang - sist gang lagt inn på sykehus i flere dager pga STORE blødninger). Det har gått bra hver gang :-)

Skrevet

Har du hatt sex? Jeg fikk noe blod i utfloden etter at vi hadde hatt sex, og vet er veldig vanlig. Jeg tror en MA eller SA er karakterisert med større blødninger og smerter, men har aldri hatt en selv så vet ikke.

Skrevet

Jeg hadde det samme som du beskriver 5 dager eller noe i uke 6 og 2 dager i uke 7 eller 8. Ble bekymret, men legen sa det ikke var farlig sålenge jeg ikke hadde magesmerter ala menssmerter eller sterkere. I tillegg var det rosa utflod når jeg tørket meg -og jeg hadde ikke hatt sex! Jeg har ikke hatt det siden og magen vokser -det samme har kvalmen gjort...og det skal visst være positivt!

Ønsker deg lykke til og ta det med ro. Hør med legen din om du trenger bekreftelse, kan jo også bidra til å dempe bekymringen din.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt sex, så litt derfor og jeg syns det var ekkelt. Jeg har ikke hatt noe mer i dag heldigvis, så håper det ikke var noe... Veldig lett og tenke SA/MA med en gang, men da jeg hadde det sist kom det mye brun utflod og etterhvert blod, og det var i uke 6 da. Takk for svar! Og say a prayer for me!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...