Gjest Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hei. For en uke siden fikk jeg tanta.Har hatt uregelmessig syklus. Har ikke fått tanta før dag 33-36,men da fikk jeg den på dag 29. Hadde noe kraftige smerter. Det gjor så vondt at jeg greide nesten ikke å stå på beina. Jeg trodde bare det var en vanlig tanteperiode uansett om smertene var ganske kraftige. Idag snakket jeg med en god venninne og nevnte det. Hun mente jeg hadde hatt en SA da, men som jeg sa til henne var at blodet var klart blod.. men hun mente det skulle være det på en SA. Hva tror dere? Jeg har hørt at det er lett å bli gravid igjen etter en SA og MA. Har jeg hørt rett? Etter kalkulatoren skal jeg ikke ha eggløsning før om ca 7 dager, men kjenner det prikker og er rar på venstre side. Kan det være eggløsning. Har ikke tester så får ikke testet nå. Synes det er veldig tidlig hvis jeg har EL nå...
Pepsi Max prøver igjen Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hei metal_babe_et engelbarn Om du hadde en sa eller ikke er veldig vanskelig å si. Faktum er derimot at 99% av alle kvinner opplever sa gjentatte ganger, dette betyr ikke at det er ikke vil gå bra neste gang... Ang det med å bli gravid rett etter SA så har jeg også hørt dette. Du får bare vente å se det hele an tror nå jeg Kroppen er full av hormoner og vil kunne reagere med f.eks stikking pga en SA, stresss eller andre faktorer i hverdagen. tror du bare skal slappe av og ha lykke til med neste prøveperiode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå