Foxi Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hei Hvordan går det med deg? Jeg er så spent på hvordan det går! Tenker mye på deg Håper det går din vei, og håper på SVAAAR :)
*Ønskergjerne* Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 HEIA! først og fremst - gratulerer med spira hurra!!! langt er du på vei nå ? ikke vært her på noen dager nå... :/ er på dag 18 idag , og ingen tegn til noe , men ganske sikker på at jeg hadde el tidlig denne syklus... så vi får se - forhåpningene er ikke der denne pp - men skal bestille gyn time om ikke lenge , for å prøve å komme videre i utredning... det må til tror jeg... hehe er så gira å for tida,henter meg hest til helga nå skal jeg snart på jobb en tur , blir vel ikke lange dagen på meg idag,men greit nok det bruke litt tid her hjemme tenker jeg rydde å vaske og kanskje bake noe ? hvordan er formen din da ? har du noen tegn på at du har spire ? kjempeartig at du fikk det til altså - dette fortjener du håper jeg kommer etter om ikke så altfor lenge ja klem :D -i'll be back later
Foxi Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 Hei Håper spira sitter hos deg denne gangen VIRKELIG! Du fortjener det så utrolig mye! Jeg for min del, mistet min lille spire igår/dag. Det er veldig veldig trist. Å det gjør så utrolig vondt, på begge måter (både smertene og i hjertet mitt!) Men må bare tenke positivt å prøve på igjen så raskt som mulig. Har du aning på når man kan begynne på igjen etter en SA?
*Ønskergjerne* Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Hei du... leste dette her! svarte deg på den andre tråden din - kjempetrist nyhet og få når jeg kom innpå her Trøsteklem til deg!!! <3 Det med å prøve igjen er det flere synspunkter på. noen vil vente en mens mens andre prøver med en gang igjen , gjør det du føler er rett for deg du , det er du som kjenner kroppen din best... lykke til med valget ditt,og du skal se det skal gå helmax neste gang klem
Foxi Skrevet 28. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2009 Tusen tusen takk VILhaBABYprøvdLENGE!! Dere inne her er så utrolig gode og ha, får ikke sagt det nok. Du er god <3 Jeg får se hvordan det går, også tar vi det som det kommer Maas masse masse lykke til deg!! Det som jeg har sagt tidligere, fortjener det så SYKT mye <3
*Ønskergjerne* Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Hei Foxi!! Kjenner du deg mer positiv i dag da ? utrolig leit å miste , men som jeg skrev - du har jo klart det før , og faktisk en gang til , selv om du har mistet... det var kanskje ment to be , at neste som klaffer , holder seg inni deg i 9 mnd ) leste i den andre tråden at du hadd svart der å , men trist tråd , så fortsetter bare her du skrev du skulle komme deg på hesteryggen igjen - har du hest /rir du ? hentet meg faktisk en hest idag kaldblodshoppe som er drektig vi kom hjem når det var mørkt , så sitter her engstelig for at hun finner seg til rette,hehe. men ho begynte å spise med en gang da hatt hest halve livet , og de siste årene har jeg savnet å ha en hobby , så nå er hesten på plass i boksen sin her hjemme handlet meg 5 dekken til henne,så nå har ho på bobledekken,hehe litt kaldt kanskje det får tankene litt bort ifra prøvingen også - for min del iallefall ... :/ har liksom ikke trua denne pp heller jeg ska kontakte akupunktur , hører så mye bra om det,å positive utfall så blir det også en tur til gyn igjen om ikke lenge å prøve å videre med utredning osv... men du - jeg er sikker på at det ikke skal gå lang tid før det er spire hos deg igjen , det syns jeg virkelig du fortjener klem <3
Foxi Skrevet 30. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2009 Hei VILhaBABYprøvdLENGE:) I dag var jeg med legen, ble sendt rett opp for UL. Legen min sa under GU at livmoren min var lukket, så det var fortsatt håp!! Da fikk jeg en stort gåp om at det faktisk gikk bra med den lille! Da jeg kom opp dit, fant de desverre ingenting! Det å få se på skjermen at det virkelig var tomt der gjorde forferdelig dumt, men igjen veldig godt å endelig få et svar. De så også oppe på gyn.pol at når jeg blir gravid igjen, vil de at jeg skal komme på tidligere gyn, og at de vil følge meg opp. Det synes jeg var utrolig godt og høre, at de virkelig bryr seg, og at de vil ta vare både på meg ig den lille. Hehe, nei det var et ordpill en dame kom med "at det var bare og sette seg på hesteryggen og ri igjen" Har ikke hest nei,men har drevet mye med hest opp iggjennom tiden. Gratulerer med ny hest Det må være veldig kjekt og ha en selv. Jeg for min del bruker tiden min på min lille gullklomp på 3 år. Han er en virkelig god støtte for meg. I dag var han ute og gikk på ski for aller første gang. Da ble det mye latter Og det var godt. Jeg håper det ikke er lang tid igjen til at jeg blir gravid igjen. Jeg er så utrolig klar for det, og ønsker det så utrolig mye. Tusen tusen takk Det er veldig godt når du sier det. Jeg får virkelig håpe at spiren snart sitter hos deg også, for som jeg har sagt tidligere - er det noen som fortjener det, så er det akkurat DEG!!! <3 Ha en fortsatt fin kveld Klem
*Ønskergjerne* Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Hei utrolig bra at de vil følge med deg nøye neste gang da , ja - det blir ikke lenge til - det er jeg sikker på vil du vente en mens eller skal dere begynne på med en gang ? det du bestemmer deg for er det som blir rett for deg,vet du.. å det er bra du har 3-åringen din å kose deg med i mellomtiden,vil tro det er nok å henge fingrene i har fri idag jeg,men skal ut å fore i fjøset og sette ut hesten det er deilig å ha tankene andre plasser enn bligravid hele tiden ja nærmer seg ikm igjen for meg , tror det er ca fredag for min del... en del murringer kjenner jeg , men ikke store håpet nei ha en fin dag Foxi klem
Foxi Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2009 Hei igjen Ja det var veldig godt å høre at de vil følge meg opp. Føler en form for trygghet da. Vi vil begge veldig gjerne prøve på nytt igjen med en gang. Og de sa på sykehuset, at siden det "blødde seg ut av seg selv" så var det ikke vits i å vente en mens. Håper bare jeg slutte og blø snart!! Det er veldig godt å ha lille gutten min! Jeg har koset meg fælt med han denne tiden, og jeg greier ikke slutte å klemme og susse på han hehe Ja det er godt å ha noe å tenke på enn bare bligravid hele tiden ja Du er heldig som har hesten/e Åååå, jeg er kjempe spent! Føler på meg at du er gravid nå jeg Jeg håper iallefall det, og krysser fingrene mine ekstra godt denne mnd for deg Du MÅ holde meg oppdatert :) Ha en super fin kveld og en riktig god natt VILhaBABYprøvdLENGE!!!!
*Ønskergjerne* Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 hei Foxi Godt å få svar av deg Det er bra dere ikke gir opp selv om det gikk galt , jeg er sikker på det går kjempefint med dere,at dere får klaff igjen ganske snart det fortjener dere virkelig ... idag er det rydding av fjøs gitt,på en fridag æsj.... hehe... neida , det må til , å kjempegodt å gjøre det fint for dyra osv hesten ser ut til å trives,bortsett fra at ho ikke vil stå inne noe særlig. så hun får gå på utegang nå da. er jo fint i været bortsett fra kuldegrader om natta har pakket henne inn i ett ulldekken pluss ett bobledekken , så det ikke skal være kaldt for ho ang prøvingen denne pp, gikk det ikke denne pp heller fikk TR igår da , så jeg har bestemt meg for å kontakte legen etter nyttår å få gyn time igjen , men til da skal jeg prøve å ikke tenke så mye på det... det blir ingen alkohol på meg i jula likevel da jeg har arbeidsjul i fjøset så vi skal være kjærester å kose oss , ikke ha sex for babylaging som vi egentlig vil... jeg trenger litt fri kjenner jeg... :/ litt lei nå.. 32 pp blir det nå etter TR er borte. men vi setter nok på pause litt nå tenker jeg. er mye som skal ordnes før jul,julegaver,baking,pynting,middagsbesøk,osv osv... pluss en del jobb... er julebord til helga,men jeg skal bare servere tenkte jeg. ble spurt - og er ikke i noe humør til å drikke å styre sammen med kollegaer ... men blir nok artig å servere og prate med dem uansett jeg sto opp kl 06 idag jeg,og betalte regninger,bestilte kraftfor og greier nå skal jeg snart vekke samboer så vi får spist frokost å kommet oss ut å få gjort noe det ser ut til å bli sol,vindstille og kaaaaaldt hehe ha en fin dag foxi positive tanker , og kos deg med din lille og mann Du slutter snart å blø og da kan dere prøve igjen ps : den derre følelsen du har på at jeg er gravid er feil,nok en gang , så jeg skal ikke høre på deg mer ler** (tulla )
*Ønskergjerne* Skrevet 10. august 2010 #11 Skrevet 10. august 2010 Hei - FOXI!!! hvor er du???=)=)=) regner med du er videre på reisen din , håper alt er bra jeg er her ennå jeg da,men skal nok komme etter om ikke altfor lenge akupunktur,mer utredning og kanskje ivf?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå