Gå til innhold

Noen fra Haugesunds området?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Da er vi ikke så langt unna hverandre da jeg bor i Vindafjord:=) Har også en jente på 2.5 år som gleder seg veldig til å bli storesøster til en jente.

Så at det var BIM treff i Haugesund i går for de i Januarklubben.

Noen av dere som har lyst til å møtes? Alltid gøy med nye venner og noen å gå på tur sammen med :=)

Det hadde vært kjekt å treffes, ja. Jeg er hjemme sykmeldt for tiden med bekkenløsning, så det blir av og til litt lange dager..

Har også en jente fra før som er 3 år. Tror ikke hun helt skjønner omfanget av det å bli storesøster, men hun sier hun gleder seg..

Noen forslag til når og hvor vi skal treffes??

Jeg er og sykemeldt med bekkenløsning, så jeg er enig med at det kan bli lange dager...

Jeg har dagmamma mandag, onsdag og torsdag til jenta mi. Så jeg har lettest for å komme hjemmefra de dagene. Inntil pappen kommer hjem ca 8-10 desember, da er han fire uker hjemme!

Hadde kanskje vært gøy å gått på kafe eller noe?

Hva med en tur til byen og møtes ett eller annet sted? Jeg er jo ikke helt kjent med hvor vi kan treffes i byen, men kanskje du har et forslag der?

Annonse

Hei!

Svarte litt på begge innleggene samtidig jeg :=) Håper du og har lyst til å være med og treffes en dag. Her holder jeg og dattera mi på og pakke for vi skal til foreldrene mine i helgen på besøk. Bare 20 min unna, men så mye som skal med!!

Og så pakker jeg jo alltid litt for mye i tillegg..

Noen forslag til evt. møtested og tidspunkt som kunne passet deg?

Fikk litt hjelp til å trykke på knappen og gikk litt fort i svingen her :=) Skulle svare på begge innleggene, men gikk litt i surr med en som ville hjelpe til med å "skrive data"

Håper dere begge som svarte har lyst til å treffes!

Vi finner evt tid og sted, jeg er åpen for det meste

Hei igjen.

Neste uke kan jeg i hvert fall mandag og onsdag, hadde vært koselig å gå på cafe. Det er veldig koselig og rimelig på totalen som ligger ganske langt nord i Haraldsgata.. Eller så er det jo greit nede på kaien og..

Jeg er innom her og sjekker litt, men ellers kan du/dere godt sende mail og; [email protected]

Ha en fin dag!!

Hei

Det hadde vært hyggelig med BIM treff! :-) er 50 % sykemeldt, kan styre dagene mine for det meste selv. Har dere funnet en dato for treff??

Har hørt mye bra om totalen! :-)

Har forresten termin 3 feb.

Har det vært treff for februarjentene i Haugesund? Jeg vil gjerne henge meg på om det blir flere treff. Jeg har termin 31.jan, men håper å bli inkludert til tross for at termindatoen er en dag for tidlig :-)

Jeg er 100% sykemeldt, og er fleksibel på møtetidspunkt.

Hei!

Vi var to stk som møttes på totalen og hadde det kjempe hyggelig.

Jeg er gjerne med på å møtes en gang til før jul! Eller ut på nyåret hvis dere har det travelt.

Vi har fått pappen hjem fra Nordsjøen, så nå kan jeg gjøre som jeg vil frem til 4januar. Enten er han hjemme med datteren vår eller så er hun hos Dagmamma.

Er åpen for forslag!

Annonse

Fredag kl 16 passer bra for meg!! :-)

Sees på MM! :-)

Skal vi legge det ut på 3 trimester siden også??!? Hyggelig om vi blir mange! Og trenger vel ikke bare å være fra februar klubben? :-)

Å nei å nei.... Hadde ikkje håve vært limpt på skuldrne, ja.... då vet ikkje eg!! Fortalte min kjære samboer om BIM treff, hvor han så smått bare spurte om ikke jeg skulle være med på Julebord?!?!? Det begynner kl 1700, så blir nok litt travelt for meg!! :-(

Beklager, men blir med i januar!!! :-) Første permisjons dag er 13 januar!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...