bella1980 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Endelig fikk jeg en forklaring på hva som har "feilet" meg i det siste!!! For jeg har virkelig ikke vært særlig enkel å leve med. Det har vært en del irritasjon og sleivkjeft, men etter hvert har det bare vært masse masse grining og skjelving og jeg har vært så utrolig sliten. Hadde tatt to negative tester siden jeg egentlig skulle fått mensen, så hadde egentlig bare slått fra meg muligheten for graviditet, og begynte nesten å bli bekymret for om jeg rett og slett kunne være i ferd med å bli utbrent... Men så var det positiv test i går og jeg er altså gravid likevel. Mye enklere å takle sine egne uvanlige og totalt irrasjonelle følelsesreaksjoner, når man skjønner hvorfor kroppen plutselig oppfører seg helt annerledes Later til å bli et følelsemessig turbulent svangerskap, jeg var ikke slik med min første, men det er jo 7,5 år siden... Du verden som jeg gleder meg til å bli mamma igjen!!!
mamman til Fillip Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Gratulerer med positiv test!=) godt å høre det er flere enn meg med ekstreme humørsvingninger! Jeg begynner å gråte bare noen ser litt rart på meg, til tider er det plagsomt å jeg er bare i uke 13:O blir det værre?? Kjefter å skriker å hulker å griner til virkelig latterkrampe... man blir jo sliten av bare dette! Men nok klaging, smil å vær glad for vi er gravide:D
mammaløve Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så masse Kjenner meg skikkelig igjen....var ille før jeg fant ut av graviditeten, da trodde jeg at jeg var i ferd med å bli et troll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå