Milimi Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Testet postivt i dag. Har hatt liten tro på at jeg er gravid pga null symptomer. Eneste jeg har kjent de siste dagene at jeg har en slik feber følelse i kroppen. Skam fryser KONSTANT. Selv om sambo sier det er vanlig temp her hjemme. Er dette normalt? ingenting å vær redd for?
nicki82 Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Har du sjekket temperaturen din da?? Har ingen råd til deg, men sist gang jg var gravid hadde jeg følelse på at jg brygget på en forkjølelse. Det er visstnok helt vanlig.
Mjølkekua Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Hei! Den dagen jeg testet positivt hadde jeg en temperatur på 38,6. Vet ikke hva det var - følte meg ikke dårlig. Temperaturen sank til 38 grader dagen etter og etter det har den vært stabilt på 37,3 når jeg har vært frisk :-) Tror ikke du trenger å være redd så lenge du ikke går med feber lenge og føler deg dårlig..
Mjølkekua Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Og.. GRATULERER!! Hurra for deg og spiren deres :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå