Flutili Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hei, kunne du tenke deg å se litt på meg? Jeg er født 190883 Er jeg gravid nå? IKM 5 desember. Evt når ser du graviditet. Ser du noe kjønn?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Ser dessverre ikke no graviditet på deg nå, men får opp at du vil bli gravid i Januar/Februar Lykke til..
Flutili Skrevet 25. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2009 Det var synd. Takk skal du ha for at du tok deg tid til å se på meg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Men.. jeg kan ta feil.. så ikke ta sorgen på forskudd! har nemlig også en følelse på at du er gravid.. Men klarer ikke få opp noe orgentlig på deg da jeg er veldig sliten i kveld og da er det større sjangs jeg tar feil.. Skal se på deg igjen i morgen om du vil jeg..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Hei igjen, har vært veldig mye i det siste så jeg klarer ikke se så mye nå.. Men skal se om jeg klarer og få inn noe på deg igjen i morgen.. Beklager så mye..
Flutili Skrevet 27. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2009 Kjempeflott om du orker i morgen:)
Flutili Skrevet 29. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2009 havna litt langt ned her nå...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Hei igjen.. Beklager har ikke rekke og sett på deg pga jeg har vært en del opptatt og igår var jeg i Kristiansand fra tidelig og kom hjem 3 på nattan.. Og idag har jeg heller ikke vært hjemme nesten.. Har også hatt litt problemer med nette.. Men sov en time i går natt og har ikke sove så mye i natt heller så jeg klarer ikke se så mye på deg nå heller... Sorry for at jeg sier jeg skal se gang på gang også blir det ikke noe.. Får dessverre ikke opp på deg, kanskje er du vanskelig og "se" for meg eller så er det nok for at jeg er sliten for tiden..
Flutili Skrevet 30. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2009 Ok, du kan gjerne prøve å se på meg senere en gang, når du føler deg uthvilt og vis du har lyst, bare ta den tiden du trenger.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå