Gå til innhold

Når bytte til sittedel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bytta dere til sittedelen? Har hørt at 6 mnd er mest normalt...stemmer d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at mange må bytte ved 6 mnd fordi ungen vil se mer.. Jeg kommer til å prøve å ha bagen lengst mulig (har bugaboo og den har stor bag:))

men skal ikke se bort fra at jeg må bytte til sportsdelen rundt 6 mnd, da lillemann allerede er ganske nysgjerrig.. Men synes sportsdelen på vogna ser bra ut for lillemann å sitte i og det er jo viktig.. men det blir jo mer trekkfullt da. en bag er mye lunere nå på høst/vinterstid.

Skrevet

Regner du merer på en kombi/duo vogn.

min har simo kombi bytta da han var ca 1år

Skrevet

ja, jeg har en buggis selv...men merker alleredet nå at lillegutt er nyskjerrig...han er kun 4mnd! Tenker å vente til han er 6mnd iallefall...men bruker bagen lenger hvis det er surt og kaldt i februar også...

Skrevet

jeg kommer til å vente til han er 6 mnd...

Skrevet

Dersom du kan legge ryggen flatt kan du bytte når ungen er nyfødd om du vil. Bytta til sportsvogn då eldste var mellom 4 og 5 mnd fordi eg ikkje orka å drasse på den tunge bagvogna (no var sportsvogna akkurat like tung, men bedre å trille då..). Guten låg flatt fram til 7-8 mnd, då han blei stødigare. Fekk ikkje sitte ubegrensa lenge før han sette seg opp sjølv ved 10 mnd.

Lille låg i bagvogna fram til ho var ca 10 mnd, då begynte ho å snu seg og slenge beina over kanten og det var greitt å ha sele på. Fekk sitte litt i sportsvogna frå 10 mnd, men ikkje veldig lange turar før ho sette seg opp sjølv ved 13 mnd.

Skrevet

Forrige gang vi hadde baby byttet vi ved ca 5 måneder. De fleste av trillevenninnene mine byttet ved 5-6 måneders alder også husker jeg.

Litt pga plass, litt pga nysgjerrighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...