Gå til innhold

Flere som mistet vennene sine etter de ble gravid?

Tre tette!   *07+10+11*

Anbefalte innlegg

Spesielt etter jeg fikk sønnen min har kontakten med vennene mine blitt dårligere og drårligere. Jeg prøver alt jeg kan, men det virker som de ikke gidder mer liksom. Nå har jeg ikke møtt noen venninner på 4-5 mnd.Syens igrunn det er skikkelig dårlig gjort å kutte ut din bestevenninne bare fordi hun har fått barn.. Nå er min beste venn min kommende mann. Det er jo fint det, men man trenger noen å andre å være med av og til!

Så hvis noen vil være vennen min,er det bare å si ifra!

Hilsen viggo venneløs..

Fortsetter under...

Livet forandrer seg jo når man får barn. Jeg har ingen selv, men bestevenninna mi, som bor 50 mil unna i tillegg, har fått barn, men vi holder likevel kontakten. Litt vanskelig med besøk osv, men det gjør vi når vi får til.

Syns det er dårlig gjort å kutte ut folk, spesielt nære venner, bare fordi man blir gravid og får barn.

Ja jeg merket det jeg og at di vennene man hadde som ikke var gravide eller hadde barn skygget liksom litt unna etter hvert som magen min vokste.. :(

Men jeg fikk da en ny bestevenninne på fødeavdelingen hun fødte 8 dager etter meg å bor under 1 mil unna.. :) Hun har gått i klasse til min samboer i 10 år.. :)

Men nå får jeg litt mer kontakt med en annen venninne jag hadde for nå er hun gravid å jeg prøver å bli det.. :)

Denne historien hører jeg av absolutt alle veninnene mine som har fått barn.. de eneste veninnene man beholder er liksom de som allerede har fått barn ;)

alle andre orker ikke å bli bundet til å bare kunne gjør ting med babyen i nærheten eller å gå på byen når du får barnevakt eller noe sånn... det virker ihvertfall slik syntes jeg...

og så kommer de som kuttet deg ut da du ble gravid tilbake når de er gravide selv..

Helt latterlig mener jeg da.. men..

Merker det selv og.. så isteden har jeg lagt det opp til de om de fortsatt vil ha kontakt med meg.. :)

Hvis ikke så kontakter ikke jeg dem heller ;)

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...