Tingeling27 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Vet at det er utifra det du har tjent 6 av de 10 siste mnd, men hvordan regner de det? jeg har litt fastlønn og litt bonus...tar de ett gjennomsnitt da??
chr!st!n@ Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Skulle til å spørre om vi jobber sammen for jeg har akkurat samme type lønn.... 70% lønn og 30% bonus.... Så jeg aner rett å slett ikke hvordan det lirfor meg
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg ringte nav ista for jeg mister desverre mine 20% den 31/12, som jeg har i vikariat i tillegg til mine 80% fast. Hun sa at de stort sett regner ut fra inntekten du har frem til du går ut i permisjon (3 uker før forventet fødsel), men at man i søknaden kan dokumentere svingende inntekt og andre grunner til at man ikke har fått 100 % inntekt så tar de det med i betraktiningen. Jeg må ta kontakt med min arbeidsgiver og høre om jeg kan få forlenget dette vikariatet frem til sommeren.. spørs vel helt det. Men håper sterkt:)
Tingeling27 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2009 Tusen takk for svar:) men holder det da med lønnsslipper da???bonusen varierer jo fra mnd til mnd.....
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Hun sa til meg at de gikk ut fra lønnslipp den siste mnd før man går i permisjon så antar at det stemmer..
Tingeling27 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2009 hm...ok....men de regner jo 6 av de 10 siste mnd...trodde man da kunne velge hvilke mnd man ville det skulle bli regnet utifra jeg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå