Gå til innhold

Hadde dere latt mannen deres reise alene til Thailand på ferie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Nei.

Elsker Thailand og hadde blitt pissed om han mente han skulle reise på ferie dit alene.

Skrevet

Han gjorde det i fjor sommer, så ikk enoe problem med det. Han ville vi skulle dra sammen i år (han bodde i thailand noen år i tenårene, og har en del venner der), men jeg hadde så kraftig bekkenløsning, så vi bestemte oss for å utsette det.

Er det noe verre om mannen drar alene til thailand enn til feks Hellas, Island, Egypt el?

Skrevet

NEI! det kryr av horer der. mens sambo holder meg i armen, kommer det små sminka horer i andre armen og drar han og lover han å "special time" mens mor shopper! :o dette var midt vanlige handlegater.. og hvis en mann tar seg en massasje, får man mer enn det. og de koster IKKE noe heller.

SÅ ALDRI I LIVET!!!

Skrevet

Synes det er skikkelig sært at mannen skal reise alene på ferie i det hele tatt. Om det er til et horeland eller ikke.

Skrevet

thaidamer elsker hvite menn som er alene på ferie.. de jakter seg ut sin mann de kan gifte seg med og bli med hjem.

tror du fort blir glemt her hjemme kjære deg:)

Annonse

Skrevet

Hehe, finnes ikke det minste bekymret for at mannen skulle hoppe til køys med ei tahihore eller gifte seg med en.

Og om det hadde vært sånn at jeg måtte være med for å passe på at han ikke gjorde det så ville jeg ikke hatt ham uansett.

Skrevet

Latt og latt.. Han må jo først spørre om jeg gidder være barnevakt. Synes det er spesielt at den ene parten drar på ferie alenen når man har barn sammen, den andre blir jo sittende igejn med all jobben. helgetur er jo greit, men regner med han skal være borte lenger enn en helg når han skal til Thailand.

Synes det er litt merkelig at det er utroskap som bekymrer dere, og ikke at dere må være "alenemor" i et par uker..

Skrevet

Hva skal en på slik type ferie alene, om en har partner? Jeg er enslig, så jeg reiser jo slik jeg vil, men hadde jeg hatt partner så hadde jeg ikke villet reise på slike ferier alene. Da måtte det i så fall være med noen venninner på en liten jentetur....

Skrevet

Nei! Men tviler på at jeg hadde fått "stoppa" han hvis han hadde bestemt seg for å dra, han gjør som han vil hele tia han så:/

Skrevet

Min mann hadde ikke villet reise til Thailand alene.

Skrevet

ja.

utroskap bekymrer meg ikke i det minste. nå ville jeg gjerne blitt med selv da, men om det ikke hadde gått av ulike grunner hadde han selvfølgelig kunne reist.

vi reiser rett som det er alene, han på golfturer og jeg på det jeg-interesser-meg- for-turer...

det er viktig å gi hverandre rom.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...