Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Jeg er nå 7+3 uker på vei. På mandagen fikk jeg lettere smerter i korsryggen, igår begynte det å stikke i hoftene... Idag ble det enda værre... Smerter i hoftene, smerter dypt i korsryggen, det er vondt å sitte, det er vondt å stå... det er "pulsvis" ondt i lyskene, og nå sitter jeg her å vet ikke opp ned på meg selv, hvordan sitte, hvordan stå! Det er ubehagelige smerter, ligner på kraftige voksesmerter som sitter i hofte/lyske og nedover låret! Syntes alt kom så fort! Er dette bekkenløsning?? Hjelp!!
*snart mamma til 2* Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Det kan høres ut som bekkenløsning. Jeg hadde det med forrige, men da kom det ikke før i uke 20 men nå kjenner jeg det og er 4+4. Jeg får vondt inni rompeballen på og nedover i låret og i symfysen, men har ikke merket så mye i symfysen nå. Lykke til og håper ikke det blir så mye værre...
Gjest Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Det kan det være, ja. Jeg kjente det ei uke før ikm denne gangen og det blir bare værre selv om jeg bare er 10 uker nå. Med forrige mann kom det omkring uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå