You can call me Dårris Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Er du her? Hvordan går det med deg? Mange symptomer? Har du fått termin enda? Jeg var på sykehuset mandag, og fikk innvilget KS! Utrolig godt å vite at jeg har litt kontroll denne gangen:) Håper alt er bra med deg og at magen vokser (allerede;) )
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hei på deg vennen!! Så godt å høre at du fikk keisersnitt. Alt vel her. Er veldig nervøs før neste fredag som er ul-dagen. vet ikke helt når terminen er men en gang mellom 20 0g 27 juli. Symptomene begynner å komme nå. Litt småkvalm, veeeldig trett og slapp, litt svimmel og lett hodepine+fryyyyyser. Håper det går bra denne gangen og at det ikke er tom fostersekk på ultralyden eller at jeg får en ny ma. Magen er begynt å vokse allerede hehe, så ikke lett å sskjule den under brudekjolen om 14 dgr til lørdag hehe. Nei nå må jeg finne senga, er heeelt skutt. Sovna på sofaen, men vokna at jeg måtte tisse hehe. Ha en god natt. Vi prates. Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå