Gå til innhold

Da blir det opersjon på riksen 16 desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på riksen til samtale i går pga vi har prøvd et år på nr 2 nå. Jeg fikk velge om jeg ville operer eller om vi ville gå rett på noe som kan kalte isolering ( ?) han forklaret det slik at jeg da blir fulgt opp iforbindelse med eggløsning også må jeg komme dit et klokkeslett, så skal mannen min komme etter det og levere sæden sin så plasserer de det godt opp i livmoren.... ( 20% sjanse for å bli gravid)Men siden operasjoen var vellykket forrige gang, går jeg for den først,greit å klare alt selv hvis mulig c",) Men det som er fint er jeg nå får tett oppfølging videre der, så nå har jeg stor tro på at ting kommer til å gå bra. Deilig å ha en plan.

Da kommer eggløsning rundt julaften, kanskje vi kan lage en liten julepakke til oss selv c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan operasjon er dette?

håper det går like bra som sist:D

Skrevet

Lapraskopi, fjerne endometriose. De vet jo ikke om det er det som er problemet nå, men mest sannsynlig siden jeg hadde det sist. Men kan nok ikke regne med at jeg har like flaks som sist da. Ble da operert i april og ble gravid i mai ( nesten på bryllupsnatta hihi)

Men jeg kjenner jeg stresser ikke like mye nå som sist, vi har jo tross alt ei super jente på 2 1/2 år

Har dere prøvd lenge eller?

Skrevet

jaha, krysser fingrene for deg\dereXXXXXXX:D

ja har det:( har helt syke sykluser, kan gå mange måneder enten med eller uten TR. lengste jeg har gått uten er to år... har pco eggstokker!

Går nå på provera, tablett nr 8 i dag. skal gå på det i 10 dager så kommer det en blødning og deretter dobbel kur med pergotime!

Håper jeg får EL, har ikke det på egenhånd. veldig vanskelig å prøve uten den....

Du må komme med en oppdatering etter operasjon. tror vi vil få EL nesten likt;D spennende!!

Skrevet

Uff så slitsomt.... håper det blir dobbelykke for oss i jula c",)

Jeg har ihvertfall eggløsning fast hver mnd, må være frustrerende å ikke vite når el er.

Men jeg har en god følelse for at 2010 blir et fint år oss begge. Hold meg også oppdatert da.

• 3 uker senere...
Skrevet

Da er jeg kommet hjem fra operasjon. De fant litt endometriose på bukveggen denne gangen også, men mye mindre enn sist. De brente det bort.

så i morgen skal jeg ringe å bestille ny time på riksen, slik at de følger oss opp videre kan være at vi trenger litt mere hjelp denne gangen. Har

El rundt julaften så det hadde jo vært vært kos om vi lagde en felles gave år...hehe

Hvordan går det med deg mamman til anna¤håper på spire?

Skrevet

kanskje det blir en reprise fra sist, håper det! bra det var mindre, er jo forbedring:D

Jeg fikk ihvertfal EL av pergoen, så har IKM ca på julaften! tenkte jeg skulle teste dagen etter, vil ikke ødeleggge kvelden hvis den skulle være negativ. jeg har jo ingen mens å vente på så det blir jo ikke noe tegn på meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...