Pinguuu Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Går og kjenne på noe i magen hele tiden, det er ikke sult. Men må spise hele tiden og drikke appelsinjuice for og ikkje bli kvalm...... Er appelsinjuice for sterkt å drikke hele tiden ?
januar mamma 2011 Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg må jevnlig ha i meg mat så jeg ikke skal bli i dårlig form. Samtidig sliter jeg med diare hele tiden. Men så lenge jeg slipper å spy er jeg glad til.
petite fleur Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Samme her. Enten er jeg kvalm, sulten, for mett eller så er det bare vondt. Må spise nesten konstant for å slippe kvalmen. Har også fått den berømmelige forstoppelsen (ALLEREDE!!!! Hvis jeg skal være forstoppet i 7 mndr til, kommer jeg til å gå fra vettet), så blir en del magevondt pga det. Vil ikke klage, altså, men den magen min er ikke snill mot meg for tiden...
vårbarn2013 Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Mye magegreier her. Plaget mye med loes mage og stikninger og stoelhetsfolelse i magen og blir saa sulten at jeg blir kvalm om jeg ikke faar jevn mattilfoersel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå