Gå til innhold

Hva tror dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... nei nå må jeg få ut frustrasjonen min her jenter!

Har nå endelig kommet til det stadiet at vi skal på utredning,vert hos lege,fikk henvisning til gynekolog og har time nå 30 november!

Så nå er jeg kjempehappy for at vi skal få litt starthjelp :-) Skal ta innvendig UL og alt som følger med...

Vel, grunnen til jeg bekymrer meg er vel fordi....

har ikke hatt mens siden 13 oktober. syklusen min er så som så,noen perioder er den stabil på 33 dager, noen ganger ikke,men har ikke gått mer enn 40 dager , nå er jeg på dag 43 om jeg har ikke har blitt helt vimsete.

Tok g-test for 2 uker siden,negativ...+ når jeg var hos lege tok hun en kjapp titt nedentil og hun hadde vel sagt noe om hun hadde hatt noen formeninger om at jeg kunne vert gravid..

uansett,den var jo negativ, og jeg har ikke funnet EL denne pp...

Men siste uka har jeg hatt mensmurringer,mensmerter ,men ingen mensen, lurer på om jeg skal tørre og teste igjen siden jeg egentli vet at den er negativ. Har og litt ømme bryster,men innbiller meg at det kommer av at jeg selv klemmer på dem for å sjekke dem. Litt utolmodig jeg.. :-)

Den andre bekymringen min er jo om jeg må utsette timen til gynekolog viss TR skulle dukke opp,typisk at den skal gjøre dette når jeg skal dit..

Tror dere at det er nevene som gjør at TR ikke dukker opp??

Godt og få blåst litt ut her :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres veldig typisk gravid ut ;)

Ta en test en morgen! ;)

Lykke til!

Skrevet

Ja, er vel lov og ha et lite håp, men har iallefall ikke noen foventninger denne gang. men fikk nye g-tester i posten idag,så di ligger jo klare iallefall.. Hadde vert en fin nyhet og kunne spredd til jul hos foreldre og svigers :-)

tror jeg skal prøve meg på en test i morgen tidlig... *krysse fingrene* :-)

takk for tilbakemelding !

Skrevet

Si hvordan det går da... :)

*krysser fingrer og tær*

Lykke til!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...