Gå til innhold

Hormonspiral, blødninger og andre [ekle] ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg har hatt hormonspiral, har jeg hatt min vanlige syklus på 26 dager, og fikk mensen 13.11. En uke etterpå, 20.11 tok jeg ut spiralen, og fikk beskjed om at jeg kunne blø litt, opp til to uker. Men det vesle blodet som kom, stoppa allerede lørdag formiddag... Så var det ingenting blod frem til i går...

I går (tirsdag 24.11), kom det litt blod igjen sammen med slim, og jeg kjente meg "mensuggen" i kroppen. Ikke noe særlig blod i dag, bare en liten dråpe...

Kan dette være mensen som kom veldig tidlig? Kroppen som "normaliserer" seg igjen? Eller var det fremdeles det blodet som kan komme når jeg tar spiralen ut?

Veldig forvirra, kjenner ikke kroppen min helt igjen, men regner med at det går seg til igjen snart... :)

Noen tanker? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har opplevd noe lignende? :)

Blir veldig glad for svar! :)

Skrevet

Er det eggløsning, kanskje? :) Varte bare ett døgn med rosa slim :)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde selv hormonspiral som ble satt inn 12.01.09 og tatt ut igjen 07.05.09 pga livmorbetennelse.

Hadde ingen menstruasjon mens jeg hadde spiralen inne.. Fikk mensen igjen 2 dager etter uttaket og blødde en god del i 1uke, så stopp..

Fikk EL 5.juni og da verker jeg så sinnsykt i magen at det var ikke til å tro.. Jeg har aldri kjent noe til EL tidligere, men den ELen der kjente jeg godt.. Men hadde ikke noe merkbart EL slim, bare vondt i magen..

Selv ble jeg gravid da, så har ikke hatt mer mens..

Men kan jo høres ut som det er en EL du har? Siden det kom blod sammen med slim, og du kjenner deg litt mensuggen?

Hvis det er EL så betyr jo det at man er ekstra fruktbar når man har litt blod i EL slimet :)

Hopp i høyet du =D

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...