anonymmmm Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 hver gang jeg spiser noe, har vært i tre dager nå,.. hver gang jeg har spist blir jeg småkvalm etterpå.... hadde rosa utflod her noen dager etter el og etter sex...jeg vet jeg hadde el, så hadde vi sex, å da fikk jeg rosa utflod to-tre dager... skal ikke ha ikm før 10 eller rundt der... noen som har noen tips??hva som helst?
Sesilia Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hvor lenge er dette siden? Har du lang syklus? Det kan jo være tilfeldig, men jeg ble veldig kvalm nesten før jeg viste jeg var gravid med førstemann... Du får visst, dessverre, bare vente å se da... Men jeg har også hatt rosa slim et par dager, slim med litt blod i, og det har aldri skjedd før... Vet du hvorfor? Lykke til, håper det er noe på gang hos deg...
anonymmmm Skrevet 25. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2009 Jeg har litt varirende syklus... men jeg hadde el rett før hejgen, fredag...da hadde vi sex, lørdag hadde vi også.. å etterpå på lørdagen fikk jeg rosa slim... men dette er heldekkende rosa, har hatt slik du beskriver en gang før.. da bare gikk det over, legen sa det kunne vært en rift eller noe.. men siden mitt er så jevnt rosa så vet jeg ikke... har ingen andre symp, har du?
Sesilia Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Har lest litt på eldre innlegg nå, mange som tror det kan være eggløsningstegn/fruktbarhetstegn Så vi får krysse fingrene og håpe at det er akkurat det? Jeg føler meg litt uggen i kroppen også, men gjør det både ved el og mensen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå