Gå til innhold

jeg hater fleece-tepper til små barn! uuææ. det kjennes bare så ekkelt mot huden. Må jo være dritekkelt for de små! Bruker alle dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting er så mykt og varmt som fleece i sengen;) Jeg sov med ett pledd over meg og ett under meg i natt:)

Skrevet

Det er så mykt og godt, atte...:-)

Skrevet

Jeg synes fleece er kjempedeilig.

Smaken er som baken, den er delt.

Skrevet

Har aldri brukt fleece tepper til ungene, og kjenner heller ingen som bruker det. Har faktisk aldri sett det :-)

Skrevet

Nei, alle bruker ikke det. Vi har heller ikke et eneste fleece plagg i hus.Om en ikke regner med ullfleece`en da.

Synes det er helt grusomt.

Skrevet

Aldri brukt, det,liker ikke å tulle ungene inn i plast.

Skrevet

De er grusomme og man blir bare klam og ekkel av dem. Bruker dem ikke til barn heller.

Skrevet

Det har jeg aldri brukt. Jeg brukte helseteppe og hadde et par av sånne dobble i bomull fra h&m.

Helseteppe var favoritten da.

Skrevet

NEI!

Fleece er motbydelig.

Og harry!

Skrevet

Hehe, dib i et nøtteskall dette :) Herregud, vi pakker jo da ikke ungene inn i plast! :D

Vi har massevis av fleecepledd og plagg i hus. Synes det er et utrulig mykt, deilig og behagelig stoff som varmer så godt. Ikke alt av ullpledd som er like myk og behagelig rett mot huden. Vi har rørospledd i hus, men tar heller fleeceteppet til 50 kr enn rørospleddet til 1200 kr :)

Skrevet

Haha, å nei er fleece blitt harry nå da?

Oi ja da må vi jo pakke det bort. Overfladiske annie på dibforumet sa at det var harry! =)

Skrevet

Det er vel egentlig et ganske enkelt valg; tenn på et fleeceteppe, hva skjer? Jo, poff, det smelter, altså ikke et førstevalg å tulle en baby inn i. Det samme skjer ikke med ull/bomull. Hvorfor skal en lalle seg inn i et ekkelt fleecepledd når en kan velge ull? Til deg som velger fleece foran Røros tweed; smaken er som baken. Jeg velger Røros-pledd, mye varmere og mye mer behagelig:)

Men folk må absolutt få gjøre hva de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...