Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Ingenting er så mykt og varmt som fleece i sengen;) Jeg sov med ett pledd over meg og ett under meg i natt:)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Det er så mykt og godt, atte...:-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Jeg synes fleece er kjempedeilig. Smaken er som baken, den er delt.
Gjest losen Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Har aldri brukt fleece tepper til ungene, og kjenner heller ingen som bruker det. Har faktisk aldri sett det :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Nei, alle bruker ikke det. Vi har heller ikke et eneste fleece plagg i hus.Om en ikke regner med ullfleece`en da. Synes det er helt grusomt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Aldri brukt, det,liker ikke å tulle ungene inn i plast.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 De er grusomme og man blir bare klam og ekkel av dem. Bruker dem ikke til barn heller.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 Det har jeg aldri brukt. Jeg brukte helseteppe og hadde et par av sånne dobble i bomull fra h&m. Helseteppe var favoritten da.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 NEI! Fleece er motbydelig. Og harry!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #12 Skrevet 25. november 2009 Hehe, dib i et nøtteskall dette Herregud, vi pakker jo da ikke ungene inn i plast! Vi har massevis av fleecepledd og plagg i hus. Synes det er et utrulig mykt, deilig og behagelig stoff som varmer så godt. Ikke alt av ullpledd som er like myk og behagelig rett mot huden. Vi har rørospledd i hus, men tar heller fleeceteppet til 50 kr enn rørospleddet til 1200 kr
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #13 Skrevet 25. november 2009 Haha, å nei er fleece blitt harry nå da? Oi ja da må vi jo pakke det bort. Overfladiske annie på dibforumet sa at det var harry! =)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #14 Skrevet 25. november 2009 Det er vel egentlig et ganske enkelt valg; tenn på et fleeceteppe, hva skjer? Jo, poff, det smelter, altså ikke et førstevalg å tulle en baby inn i. Det samme skjer ikke med ull/bomull. Hvorfor skal en lalle seg inn i et ekkelt fleecepledd når en kan velge ull? Til deg som velger fleece foran Røros tweed; smaken er som baken. Jeg velger Røros-pledd, mye varmere og mye mer behagelig:) Men folk må absolutt få gjøre hva de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå