Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

off som jeg gruer meg..

tenk hvis det ikke er liv, jeg vet rett og slett ikke om jeg tørr å dra jeg..:/

er mellom 6 og 7 uker på vei.. off så fælt dette er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på UL i morgen jeg også, grugleder meg, er så skikkelig nervøs. Tror jeg er rundt 7 uker, men er litt usikker. Håper å få svar på det også i morgen, hvis alt er bra.

Krysser fingrene for oss begge! Lykke til :)

Skrevet

Skjønner godt at dere gruer dere. Det har vært endel snakk om ul herinne i det siste. Har en ul på tirsdag selv jg, er da to dager unna 10 uker - I think :)

Jeg liker å se for meg at han (oh yeah..med en ul. stav til og med..samboeren min furtet da han fikk vite det..tihi) sier til meg at jg er tolv uker på vei, og det er bare å flytte over til 2. tri :) Vil ikke forlenge ventetiden iallefall!!!

Jeg tenker nok at det å grue meg ikke vil hjelpe noe, for spiren trenger meg i godt humør. Jeg kommer til å ta en megalang frokost, ta goood tid til klinikken og fokusere på ting som gjør meg glad :)

Det kommer nok til å gå bra med oss alle, skal nok dere se :)

Skrevet

det kommer til å gå kjempe bra :)

lykke til <3

Skrevet

det gikk veldig bra på ul her:) jeg er akkurat 6 uker på vei og hjertet slo, så da kan jeg senke skuldrene og slappe av og nyte dette videre:)

Skrevet

Gode nyheter gullfisk :-)

Hvor stor var spiren din ?

Skrevet

Så herlig:) Det er en fantastisk opplevelse å se det lille hjertet slå:) Jeg var også på ul i uke 6+4 og hadde ny ul når jeg var 10+5 og der var det jammen meg en liten baby på 5 cm med armer og ben som lå og hadde gymnastikkøvelser inne i magen!!!.. Var helt utrolig å se på:) Gyn mente at jeg var 11+4 dager iflg hennes utregning, men det får vi ikke helt til å stemme med EL.. Skal tilbake neste uke for ny kontroll. Forhåpentligvis kan vi få en mer eksakt ukeberegning. Følges opp tett grunnet vanskeligheter med å bli gravid:)

Ha en strålende dag:)

Skrevet

Jeg bare lurer på noe egentlig jeg..har hørt om så mange her inne som har vært på ultralyd i uke 5 og oppover. Hvordan får man det..? går det gjennom fastlege? er dette noe man har krav på? Føler meg helt blank jeg... Håper på svar!

Skrevet

-68mamma.. den lille var ikke større enn 22 mm som tilsvarte akkurat 6 uker...

oi=) jeg bestillte privat ul pga jeg har mistet før, noen får det gjennom fastlegen.. jeg betalte 500 kr for en privat ul..

Skrevet

gullfisk (med noen fine symboler på sidene som jeg ikke klarer og lage) :P

Takk! Blir litt klokere for hver dag som går.

Skrevet

Så godt å höre at det gikk bra, gullfisk :-)

Nå er det min tur til å gruglede meg. Skal på UL i morgen, er da 7+5... Krysser fingrene :-)

Skrevet

hvor stor var bebisen gullfisk? jeg var når jeg var ca 6 uker og da var den 5 mm... var det lite??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...