Annci<3 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Stemmer det at Norge skal få ny vaksine fra Sveits? En bekjent som sa det var tilfelle men jeg har ikke hørt noe om det..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Det stemmer. Norge får 1000 vaksiner fra Sveits, men disse er KUN til personer med egg-allergi. Alle vi andre har jo tilbud om en vaksine som egentlig er vurdert som bedre enn denne.
Annci<3 Skrevet 25. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2009 Jaha ja.. men egen vaksine til oss gravide er umulig å oppdrive.. Jeg som hadde håpet at det kanskje kunne bli aktuelt å vaksinere seg allikevel, men neida!
Marika:):) Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Vaksine uten kvikksølv har vi egentlig tilgang til gjennom Novartis, men den er godkjent i EU, og siden norge ikke er medlem der, så må dette gjennom hele byråkratiet før den også blir godkjent i Norge. Det er sannsynlig at vi har denne vaksinen til våren.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Hvorfor skal gravide ha egen vaksine når det finnes en fullgod vaksine vi kan bruke? Hadde det stått om liv (som med disse eggeallergikerne) så kunne jeg skjønt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå