GORDONSETTER Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Siden jeg har sett mange her inne får måle HCG, ringte jeg min klinikk i Porgrunn og ba om en prøve. Første var på 443 og to dager etter på 458. Det er jo alt for lite! Skal ta ny prøve fredag, men innser at dette ikke går vår vei. Det er vårt aller siste forsøk og da mener jeg at vi ikke skal fortsette utenom det statlige. Jeg er ufattelig trist og syns dette er så urettferdig. Var på butikken i sted, der stod en gravid dame å røyket. Hadde SÅ lyst å bare skjelle henne ut, men beholdt ansikt, heldigvis. Kanskje jeg kan be dere om å krysse alle fingrer og ben for meg til fredag. Kanskje det lykkes, håper. Jeg er veldig kvalm, vondt i bryster osv, men så er jo det bivirkninger etter alle medisiner, blir tussete av dette. 5 år med harde prøvelser og siste muligens ender med en utskrapning, litt usikker hva de gjør etter 6 uker. denne spiren hadde jeg så tro på, hadde termin til bursdagen min:)
JoJoVi Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hei. Det er slett ikke sikkert at det er gått galt, hCG-verdiene varierer veldig fra person til person. Hvor langt på vei er du? Tror det er først i uke 5-6 at tallene dobbler seg annen hver dag, og det gjelder vissnok ikke alle. Hvis du er veldig engstelig kunne du kanskje be om UL? Skal krysse alle fingrer armer og tær for deg. Mistet selv for tre uker siden og det var utrolig trist siden vi føler at vi er vel modne til å forsøke å få et barn nå(ble gravid etter åtte år uten prevensjon, var steril etter operasjon, trodde vi). Lykke til og håper du klarer å slappe av.
GORDONSETTER Skrevet 25. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2009 Jeg er 6 uker på vei i dag. Snakket med legen, han vil ta en ny prøve til fredag for å så avgjøre om jeg skal slutte med Proginova og progestan. Men for å være ærlig, så har jeg prøvd å få barn så lenge nå at jeg skjønner at dette ikke går vår vei.
stinemin med tvillinger Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 üff jeg har vært i samme situvasjon som deg. Men hold motet oppe til du får den siste prøven da. Men hvilke dag tok du den prøva? var det i den 4 uke? Lykke til
stinemin med tvillinger Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 vil føye til at vi er gravide nå etter 5 forsøk, ble heller ikke gravid etter de offentlige forsøkene. Men krysser fingrer for deg:)
GORDONSETTER Skrevet 25. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2009 Jeg tok første prøve for to dager siden og i dag. Det jeg syns er rart er at det er ikke problem å bli gravid, men å holde på "embryo, foster". Ja ja, jeg for holde motet oppe til fredag.
stinemin med tvillinger Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Var det samme problemet mitt, jeg mista 3 ganger v riksen. Så fikk vi hjelp aV hausken, han fant ut at jeg hadde gamle egg og satte meg på forskjellige medisiner er jo åtte uker idag, og har sett hjerte lyder i dag...jippi så langt. Lykke til
Astra71 - tvillingmor Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Hei Gordonsetter! Vet hvor vanskelig det er når man selv mener å vite at alt håp er ute. Det er en forferdelig vond følelse! Jeg håper nå i det lengste at du tar feil akkurat i dette tilfellet, og at individuell variasjon tillater en slik hcg-utvikling uten at det nødvendigvis betyr at løpet er kjørt. Jeg skal ihvertfall krysse alt jeg har for deg, og håpe at du får gode nyheter ved neste prøve! Stor klem fra meg
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 Uff kjære deg, jeg vet dette er forferdelig sårt. men ville bare si at på min klinikk tar de ikke prøver så tett fordi hcg stigningen varierer så mye når den skjer at de vil ikke bekymre folk unødig, så der tar de det med en ukes mellomrom hvis de synes den første hcg var litt lav. ellers er det bare UL i 6 og 8 uke. stå på lykke til. jeg vet det er tøft men ikke gi opp før alt håp virkelig er ute. klem
GORDONSETTER Skrevet 26. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2009 Takk for alle hilsner, det hjelper utrolig mye!!! Det er litt sånn at man føler at det ennå er et håp. Det finnes ikke mange steder hvor så mange har den kompetansen vi har her inne. Derfor skjønner man fort tegninga etter noen års erfaring. Men når det er sagt så har jeg lest mye her inne om de "verste" historier som ender som en solskinnshistorie og veldig godt er det. Ny prøve i morgen altså, så får jeg bare håpe i det aller lengste. Igjen tusen takk for all oppmerksomhet vedr. dette:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 26. november 2009 #11 Skrevet 26. november 2009 Ja det var ikke så mye stigning nei, men det kan jo være feil på målingen deres altså. Det vil ikke være første gangen i tilfelle det skjer. Skal krysse fingrene for deg og håper at dette ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå